Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Spots i Göteborg på Östliga vindar ??
-
om nån som ska dit har en cykelslang till övers så shoppar jag gärna den. har inte hunnit till någon cykelaffär än, och preventivmedel mot simövningar lockar fett
-
bara leta reda på nåt cykelskelett utanför…
jag har kittat brädor med cykelslang som du kan testköra annars… ska göra ett försök på att köra bindningar igen, hoppas det inte krampar imorgon! -
Var vinden bra vid halv nio? 🙂 Ser att den just verkar ha kommit igång.
-
@sourra 458972 wrote:
Var vinden bra vid halv nio? 🙂 Ser att den just verkar ha kommit igång.
Jag var på vattnet vid 0630 med 9an. Lite underiggad av och till men hade inga problem att hålla höjd eller ladda trick. Under tiden jag var ute ökade det 1-2 sekundmeter. Klockan var nästan 0830 när jag gick upp och då blåste det bra! Riktigt fin morgon med sol å sånt.
-
Förbannat. Själv missade jag bussen, fick frispel för att mitt passerkort inte funkade och krönte morgonen med att bränna tungan på kaffet. Kul att nån får lite surfat…
-
Det blåste helt ok. Ordentligt med tryck i tolvan för min fjädervikt iaf. Synd att man inte hade tid att köra eftermiddag också ;-p
-
@sourra 458994 wrote:
Förbannat. Själv missade jag bussen, fick frispel för att mitt passerkort inte funkade och krönte morgonen med att bränna tungan på kaffet. Kul att nån får lite surfat…
så går det när man sviker surfet, då straffas man
kan bli returmatch gubbtidigt på tisdag…
-
sourra;458994 wrote:Förbannat. Själv missade jag bussen, fick frispel för att mitt passerkort inte funkade och krönte morgonen med att bränna tungan på kaffet. Kul att nån får lite surfat…
Det var ju så jäääävla bra och är fortfarande bra tryck:cool2: !
Sol, varmt o s v. Kastade handskarna efter en halvtimme t o m, utan problem!
/Nicco -
Så har man gottat sig åt att få åka till Borrby på söndag men nu visar det sig att verkstadsklåparna inte fått klart bilen till imorgon som de lovade (”Jaadå, den är klar redan på onsdag”). Vi får låta Nevens eller Alex bilar jobba istället.
-
Jag tror Nils, Nicco och gänget snackat ihop sig: ”Vi säger att det var skitfint fast det egentligen var en fet bomkörning…” 🙂
Just nu ser ju lördagen nästan bättre än söndagen för Borrby? Blå Pilen ställer i alla fall upp.
-
Neven: I know men jag har vissa scrubbrelaterade jubileum att ombesörja som kommer resultera i en vit cable.
Yann: Vilken dag rullar svarten?
Logga in för att svara.