Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spots i Göteborg på Östliga vindar ??

• yann

Medlem
    16 april, 2008 vid 16:19

Jag kommer nog köra gubbtidigt

• wakenils

Medlem
    16 april, 2008 vid 16:36

@Yann 458873 wrote:

Jag kommer nog köra gubbtidigt

bra! kör med kiten högt så man hittar rätt…

kul att det blir ett helt gäng vardagssurfare, ett jävla ladd blir det!!

• johnk

Medlem
    16 april, 2008 vid 20:49

om nån som ska dit har en cykelslang till övers så shoppar jag gärna den. har inte hunnit till någon cykelaffär än, och preventivmedel mot simövningar lockar fett

• wakenils

Medlem
    16 april, 2008 vid 21:17

bara leta reda på nåt cykelskelett utanför…
    jag har kittat brädor med cykelslang som du kan testköra annars… ska göra ett försök på att köra bindningar igen, hoppas det inte krampar imorgon!

• sourra

Medlem
    17 april, 2008 vid 08:51

Var vinden bra vid halv nio? 🙂 Ser att den just verkar ha kommit igång.

• neven

Medlem
    17 april, 2008 vid 09:27

Den enda sanna glädjen är…. 🙂

• yann

Medlem
    17 april, 2008 vid 10:40

@sourra 458972 wrote:

Var vinden bra vid halv nio? 🙂 Ser att den just verkar ha kommit igång.

Jag var på vattnet vid 0630 med 9an. Lite underiggad av och till men hade inga problem att hålla höjd eller ladda trick. Under tiden jag var ute ökade det 1-2 sekundmeter. Klockan var nästan 0830 när jag gick upp och då blåste det bra! Riktigt fin morgon med sol å sånt.

• sourra

Medlem
    17 april, 2008 vid 11:24

Förbannat. Själv missade jag bussen, fick frispel för att mitt passerkort inte funkade och krönte morgonen med att bränna tungan på kaffet. Kul att nån får lite surfat…

• johnk

Medlem
    17 april, 2008 vid 11:42

Det blåste helt ok. Ordentligt med tryck i tolvan för min fjädervikt iaf. Synd att man inte hade tid att köra eftermiddag också ;-p

• wakenils

Medlem
    17 april, 2008 vid 13:19

@sourra 458994 wrote:

Förbannat. Själv missade jag bussen, fick frispel för att mitt passerkort inte funkade och krönte morgonen med att bränna tungan på kaffet. Kul att nån får lite surfat…

så går det när man sviker surfet, då straffas man

kan bli returmatch gubbtidigt på tisdag…

• above_the_law

Medlem
    17 april, 2008 vid 13:43
    sourra;458994 wrote:

Det var ju så jäääävla bra och är fortfarande bra tryck:cool2: !
    Sol, varmt o s v. Kastade handskarna efter en halvtimme t o m, utan problem!
    /Nicco

• sourra

Medlem
    17 april, 2008 vid 14:41

Så har man gottat sig åt att få åka till Borrby på söndag men nu visar det sig att verkstadsklåparna inte fått klart bilen till imorgon som de lovade (”Jaadå, den är klar redan på onsdag”). Vi får låta Nevens eller Alex bilar jobba istället.

• neven

Medlem
    17 april, 2008 vid 15:07

Jag tror Nils, Nicco och gänget snackat ihop sig: ”Vi säger att det var skitfint fast det egentligen var en fet bomkörning…” 🙂

Just nu ser ju lördagen nästan bättre än söndagen för Borrby? Blå Pilen ställer i alla fall upp.

• yann

Medlem
    17 april, 2008 vid 15:19

Jag tror Black Death II kommer rulla mot vindarna också 🙂

• sourra

Medlem
    17 april, 2008 vid 15:30

Neven: I know men jag har vissa scrubbrelaterade jubileum att ombesörja som kommer resultera i en vit cable.

Yann: Vilken dag rullar svarten?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spots i Göteborg på Östliga vindar ??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.