Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Spots i Stockholm

• jr555se

Medlem
    27 mars, 2012 vid 20:26

tack för skratten!
    rolig tråd detta.. och surfsluskens som vanligt dräpande kommentarer/skämt 😀
    det tragiska i det hela är ju att uffe har rätt..(?) jobbigt att vara storstad, kan ju inte ha allt..

• charlieb

Medlem
    28 mars, 2012 vid 06:12

Nja, jag tycker DalaPer har en poäng 🙂

C

• sailortrash

Medlem
    28 mars, 2012 vid 07:30
    Svenne;684474 wrote:
    Så här då, Om man bor söder om stan (typ Huddinge), det brallar i en onsdagseftermiddag och man går med på att Rullsand är tillräckligt nära för att vara okej att åka till:
    Till Essingeleden, 30 min
    Ta sig genom stan, 1.20 h
    Från Solna till Rullsand, ~2 h
    Samma aktionstid söderut? ja då är fan Grönhögen riktigt bra på syd! 🙂

word…

vågor i norra sthlm = Finlandsbåt och då är ju trälhavet kanon! de passerar Furusundsleden ca 4 ggr/dygnet x2 (silja och viking) på hyfsat exakta tider så kan man slöra tbax och ta en kaffe på restaurangen mellan “breaksen”..

• boman

Medlem
    28 mars, 2012 vid 19:35

Åh nej har den där stockholmsslusken överlevt vintern?! Suck!! Ahaha..ha

• surfslusken

Medlem
    28 mars, 2012 vid 20:24
    Boman;684633 wrote:
    Åh nej har den där stockholmsslusken överlevt vintern?! Suck!! Ahaha..ha

Hur lång tid måste ha förflutit sen man tog sitt förnuft till fånga för att man ska bli av med Stockholms prefixet?? Va ju drygt 10 år sen jag hade en adress där uppe!
    Borde ju iaf kvalificera mej till “exilslusken” eller nåt sånt tills jag blir helt friskriven:(

• boman

Medlem
    29 mars, 2012 vid 04:05

🙂 nä det tar tre generationer minst…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Spots i Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.