Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Spots på Gotland??

• mickee

Medlem
    12 juli, 2006 vid 15:42
    Calle_ wrote:
    Aj aj. Då sitter vi i samma båt. Har nämligen inte körkort heller, men snart så… Ta me dig din sambo (eller tvärt om) till Fårö över helgen. Det verkar kunna bli mycket segling på norrsidan. :

Gotlands Farvatten SMHI:
    Fre: Nord, 8-12 m/s Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s.
    Lör: Nord, 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s.
    Sön: Nordost, 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s.

Söndagen är ett måste om vinden vrider till NO. Vänsterfoten på rätt stora vågor……… (3 dagar, mkt vind) Pirrar i magen:D

Måste hitta min hängsele som jag sumpade på Sudersand sist… Nån som har sett den?

Oj 🙂 Tack för tipset hoppas vinden håller i sig även efter helgen, 08,05 måndag morgon lägger skutan till. Ska helt klart hålla mig väl med sambon så jag får skjuts dit det blåser rätt 🙂

• calle_b

Medlem
    12 juli, 2006 vid 18:27

Kräv att få åka gamla snabben, den nya bara brinner…. 😉 Mor min klev över med nya färjan, som motorn brann i på förmiddan, på kvällen spricker nåt, och 700 liter olja läcker ut i maskinrummet… summa summarum, försening 4 timmar, hastighet 17 knop (av 28-30knop)

Ja, får verkligen hoppas vinden håller sig, SMHI har flyttat fram prognosen en aaaaningens ananing, så nu:

Flerdygnsprognos:
    Fre: Mellan nordväst och nord, 4-8 m/s ökande till 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s.
    Lör: Nord, 11-15 m/s Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s.
    Sön: Nord, 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 13 m/s.
    Mån: Nord, 7-11 m/s Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s.

Vågor lär du ha i röiven när du åker ner iaf… 😉
    Välkommen till Maui-sweden, hehehe.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Spots på Gotland??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.