Senaste nytt Forums Övriga Off Topic sprit i malmö

• sprit i malmö

Publicerad av lina på 29 augusti, 2005 vid 18:35

hej! ska baka ihop en stor fest o undrar vilket som är billigast, färja till tyskland, ta bron till köpenhamn med bilen eller satsa på helsingör?
    vad rekommenderar ni inbitna skåningar?

eddie svarade 19 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • sidpiraya

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 19:45

Tures lada i kävlinge där har di billig sprit direkt ur 1000 l tankar 🙂

• alex_

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 19:15

Svar till:

hej! ska baka ihop en stor fest o undrar vilket som är billigast, färja till tyskland, ta bron till köpenhamn med bilen eller satsa på helsingör?

[/ QUOTE ]
    Helsingör, kort och gott bron är dyr som fan, färjan tar inte lång tid. du sparar tid och pengar på h-ö =)

• alex_

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 19:16

men å andra sidan så kan du få 4 flak bärs för en hundring i tyskland… grin.gif

• zoolander

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 19:18

Svar till:

[/ QUOTE ]
    Micke B.T’s garage e jäkligt fint med! billigt som fan, direkt ur 50liters dunken..

annars har jag hört att melkers replokal har en del potential mä!

• eddie

Medlem
    20 oktober, 2005 vid 14:39

Skall ni köra över bron så kan ni låna min brobizz. Ge mig 300 spänn… som dras från mitt konto sen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic sprit i malmö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.