Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Spritfestival!
-
Svar till:
haha
jag mot stebe, mmm, blir nog fint om vi sätter dem i händerna på honom istället. En sak är iofs säker, jag lär vara den siste som sätter kiten i plurret
[/ QUOTE ]
ja de e klart, man måste ju kunna köra på vattnet för att kunna krasha och få draken i vattnet! -
hahahahahahahahah!!!!! Mrlillepille blir ju mobbad även av sina s.k. kompisar! sjukt kul å se!
-
Det gäller att hänga med i svängarna, mobbar man inte så e d risk att man blir mobbad själv.
O gud va hämskt det skulle va, tänk om folk sa till mig att jag va ful? -
helt klart en lögn i så fall
du som har en coolers 08 babe o allt -
shyyyy, inte så högt!
Tänk om skåningarna får reda på det, då kanske dem börjar mobba mig, oh no!Hehe, om vi skulle återgå till ämnet.
Kan vi inte spika ett datum? V.32 13 Augusti, d funkar för mig, lr ska vi ta 1 lr 2 veckor senare.
Det är fan dags att vi kommer igång nu.
Biorno, har ju varit full i 2 månader nu. hmmm, lr e han sådär konstig när han e nykter? -
Tävling och fest på samma dag är ju att föredra…
Jag föreslår lördagen den 13 augusti…
/bohn
-
Svar till:
Tävling och fest på samma dag är ju att föredra…
Jag föreslår lördagen den 13 augusti…
/bohn
[/ QUOTE ]
Tar ni med smålänningar?
…jag e gärna med, allt för att peta ned foilnissarna på rankingenGivetvis löser jag medlemsavgift då.
-
Jag ser gärna att det tränas feta trick hädan efter inför tävlingen. JBI gör fetast trick av oss Östgötar vad jag har sett hittils i år ivarjefall. Okej, Walle dina Railys är nog bra, men inte 157 bilder irad
Och som sagt, mer bilder och film efterlyses…
Det måste ju bli en filmkväll på Olerys igen när höstmörkret sänker sig över slätta…
/Peter
-
Svar till:
Jag ser gärna att det tränas feta trick hädan efter inför tävlingen. JBI gör fetast trick av oss Östgötar vad jag har sett hittils i år ivarjefall. Okej, Walle dina Railys är nog bra, men inte 157 bilder irad
Och som sagt, mer bilder och film efterlyses…
Det måste ju bli en filmkväll på Olerys igen när höstmörkret sänker sig över slätta…
/Peter
[/ QUOTE ]
jag har just tankat över filmen till datorn…
inte så många railys där inte, Johan måste fotat varenda jevla raily jag gjorde under hela dagenJag kommer slänga upp lite mer bilder och lite film så småningom…
-
Svar till:
Hög tid att bli grogga in den nya väderstationen och tvinga in nya medlemmar i klubben. Vad tror ni om vecka 32 eller senare? (Coffer, du får ta med dig en lapp från dina föräldrar om du ska med)
[/ QUOTE ]
Föreslår 23-24 agusti
-
Svar till:
Svar till:
Hög tid att bli grogga in den nya väderstationen och tvinga in nya medlemmar i klubben. Vad tror ni om vecka 32 eller senare? (Coffer, du får ta med dig en lapp från dina föräldrar om du ska med)
[/ QUOTE ]
Föreslår 23-24 agusti
[/ QUOTE ]
Stebe, kommer du över till Varberg nått? jag börjar jobbet igen på måndag och kommer va där till ca v.42hoppas det blir många höst stormar med vågor…
Logga in för att svara.