Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spritfestival!

• bohn2fly

Medlem
    29 juli, 2005 vid 18:22

Det är ju mitt i veckan…hmm, gå ut på en tisdag i Motala…hehe, det är ju jävligt häftigt tongue.gif

Vad sägs om lördagen den 27 augusti…det ska nämligen blåsa då. Då bränner vi av klubbmästerskapet också…

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juli, 2005 vid 19:29

Det senaste modet från Östergötland, James Bond frisyr och latex-dress för bästa rörlighet…

guran.jpg

/ cool.gif

• walle

Medlem
    29 juli, 2005 vid 19:35

Svar till:

Det senaste modet från Östergötland, James Bond frisyr och latex-dress för bästa rörlighet…

guran.jpg

/ cool.gif

[/ QUOTE ]
    jag har en filmsnutt på när han rör sig på stranden i den där…
    Jag kan nog få bra betalt från någon tysk sida grin.gif

• rocco

Medlem
    29 juli, 2005 vid 20:10

shocked.gif grin.gif cool.gif

• ollefax

Medlem
    29 juli, 2005 vid 23:49

jo bättre lite senare när vi som rymmer från den stora stora staden med den stora stora insjön har kommit tillbaka.

slutet av augusti låter bättre, terminen börjar den 24e

• guran

Medlem
    30 juli, 2005 vid 07:40

Nu är ni bra sugna va ”#¤%&&!

• stebe

Medlem
    30 juli, 2005 vid 08:16

Svar till:

Det är ju mitt i veckan…hmm, gå ut på en tisdag i Motala…hehe, det är ju jävligt häftigt tongue.gif

Vad sägs om lördagen den 27 augusti…det ska nämligen blåsa då. Då bränner vi av klubbmästerskapet också…

[/ QUOTE ]

Ojdå, jag har visst sett på fel månad,… då röstar jag istället på helgen den 20 i första hand och helgen den 13 i andra hand.

jAg föreslår två tävlingsgrenar,.. speed och sickest kiteloop. Stukningar, benbrott och andra skador vid försök till landning kommer naturligtvis ge saftigt med pluspoäng i den sist nämnda grenen laugh.gif

• bohn2fly

Medlem
    30 juli, 2005 vid 10:33

Helgen den 20 blir perfekt för min del med… Då har vi två röster på lördagen den 20 augusti…Jaha, det är ju majrotitet än så länge blush.gif

Hängtime borde vi väl ha med…

Och bäst höjdtagning, Coffer är ju helt sjukt bra på det. Han runda torpedtestar tornet här om dagen vid rak väst shocked.gif

/Bohn

• guran

Medlem
    30 juli, 2005 vid 10:48

20 aug funkar för mig laugh.gif Vad är plan B eftersom det förmodligen inte kommer blåsa…..

• jerkera

Medlem
    30 juli, 2005 vid 11:01

13:e – så har vi några försök på oss helgerna framöver… som sagt det troliga är ju att det inte blåser!

• luuddee

Medlem
    30 juli, 2005 vid 11:05

Svar till:

Och bäst höjdtagning,

[/ QUOTE ]
    ja det blir nog inte mrpille som tar hem det där iaf

• walle

Medlem
    30 juli, 2005 vid 11:58

Svar till:

20 aug funkar för mig laugh.gif Vad är plan B eftersom det förmodligen inte kommer blåsa…..

[/ QUOTE ]
    plan B:
    modevisning av dig i latexkostymen med obligatoriska bilder på steffo som följd!

Garanterat en publikmagnet i alla fall(för ni har väl en massa tyska turister där uppe med?)

• mrmille

Medlem
    30 juli, 2005 vid 12:06

du är så välkommen på en utmaning om du nu tror så

• luuddee

Medlem
    30 juli, 2005 vid 12:07

gärna vad ska vi köra då. höjdtagning, högsta hopp, hangtime, besttrick, vill du utama i fler grenar?

• anonym-anvandare

Medlem
    30 juli, 2005 vid 12:17

HAAHAHAHAHAHAHAHAHA ASG
    NI HAR BRA HUMOR!!

Sida 4 av 16

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spritfestival!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.