Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Spritfestival!
-
Det är ju mitt i veckan…hmm, gå ut på en tisdag i Motala…hehe, det är ju jävligt häftigt
Vad sägs om lördagen den 27 augusti…det ska nämligen blåsa då. Då bränner vi av klubbmästerskapet också…
-
Det senaste modet från Östergötland, James Bond frisyr och latex-dress för bästa rörlighet…
/
-
Svar till:
Det senaste modet från Östergötland, James Bond frisyr och latex-dress för bästa rörlighet…
/
[/ QUOTE ]
jag har en filmsnutt på när han rör sig på stranden i den där…
Jag kan nog få bra betalt från någon tysk sida -
jo bättre lite senare när vi som rymmer från den stora stora staden med den stora stora insjön har kommit tillbaka.
slutet av augusti låter bättre, terminen börjar den 24e
-
Svar till:
Det är ju mitt i veckan…hmm, gå ut på en tisdag i Motala…hehe, det är ju jävligt häftigt
Vad sägs om lördagen den 27 augusti…det ska nämligen blåsa då. Då bränner vi av klubbmästerskapet också…
[/ QUOTE ]
Ojdå, jag har visst sett på fel månad,… då röstar jag istället på helgen den 20 i första hand och helgen den 13 i andra hand.
jAg föreslår två tävlingsgrenar,.. speed och sickest kiteloop. Stukningar, benbrott och andra skador vid försök till landning kommer naturligtvis ge saftigt med pluspoäng i den sist nämnda grenen
-
Helgen den 20 blir perfekt för min del med… Då har vi två röster på lördagen den 20 augusti…Jaha, det är ju majrotitet än så länge
Hängtime borde vi väl ha med…
Och bäst höjdtagning, Coffer är ju helt sjukt bra på det. Han runda torpedtestar tornet här om dagen vid rak väst
/Bohn
-
20 aug funkar för mig
Vad är plan B eftersom det förmodligen inte kommer blåsa…..
-
13:e – så har vi några försök på oss helgerna framöver… som sagt det troliga är ju att det inte blåser!
-
Svar till:
Och bäst höjdtagning,
[/ QUOTE ]
ja det blir nog inte mrpille som tar hem det där iaf -
Svar till:
20 aug funkar för mig
Vad är plan B eftersom det förmodligen inte kommer blåsa…..
[/ QUOTE ]
plan B:
modevisning av dig i latexkostymen med obligatoriska bilder på steffo som följd!Garanterat en publikmagnet i alla fall(för ni har väl en massa tyska turister där uppe med?)
-
gärna vad ska vi köra då. höjdtagning, högsta hopp, hangtime, besttrick, vill du utama i fler grenar?
Logga in för att svara.