Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SPs gråa AB+ vågisar en gång till

• SPs gråa AB+ vågisar en gång till

Publicerad av stinger på 13 maj, 2006 vid 17:52

Köpte en wave 85 liter förra hösten. Hade bara tillfälle att segla den med 5noll då (och det funkar den givetvis bra till). Idag testade jag den även med: (nästan som att svära i kyrkan) 6noll cambersegel + slalomfena 32cm. Jag tänkte att jag tar väl en testrunda på Roxens choppiga vatten, trodde inte att det skulle funka nåt vidare.
    Men det gjorde det, brädan planade så fort som det var tryck i seglet, kändes snabb, tog bra höjd och hade fortfarande kvar svängvilligheten.

😀 😀 😀

mag svarade 18 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • mag

Medlem
    14 maj, 2006 vid 20:26

Ibland funkar det faktiskt att svära i kyrkan! 🙂 Själv har jag aldrig vågat…
    Kul att du är nöjd med Anders fina shaper.
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SPs gråa AB+ vågisar en gång till

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.