-
srilanka
hej undrar om någon har varit ner på srilanka och kitat ska ner i februari .er mycket tacksam för tipps.nike………….
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › srilanka
hej undrar om någon har varit ner på srilanka och kitat ska ner i februari .er mycket tacksam för tipps.nike………….
Det var en artickel i nagon kitetidning pa tyska, fattade som om det var bra och att buddha var med nar man surfade. Ha kul!!
Inte kitat men bott där i 3.5 år och vindsurfat endel. Ska kunna gå och kita på nästan hela kusten.
Norra kusten kanske är för bråkig. Och östra också?
Finns det bra vind på västra/södra sidan? Olika i olika årstider, va?
Var bodde du? Och när ,Och åkte du runt mycke?
Mypa
Bodde i colombo men har varit över allt. Bäst är nog på östra sidan i Potovil. Vi var där och det var inga problem. Sen bode det gå och kita i bentota, på väst sidan fast jag är inte säker när det blåser där. Jag har vindsurfat och vågsurfat där fast jag 10 år så jag kommer inte ihåg nåt om vinden.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › srilanka
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.