• anonym-anvandare

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 20:42

Det var en artickel i nagon kitetidning pa tyska, fattade som om det var bra och att buddha var med nar man surfade. Ha kul!!

• flip

Medlem
    1 december, 2003 vid 19:55

Inte kitat men bott där i 3.5 år och vindsurfat endel. Ska kunna gå och kita på nästan hela kusten.

• kotivoito

Medlem
    1 december, 2003 vid 20:28

Norra kusten kanske är för bråkig. Och östra också?
    Finns det bra vind på västra/södra sidan? Olika i olika årstider, va?

Var bodde du? Och när ,Och åkte du runt mycke?

Mypa

• flip

Medlem
    2 december, 2003 vid 10:57

Bodde i colombo men har varit över allt. Bäst är nog på östra sidan i Potovil. Vi var där och det var inga problem. Sen bode det gå och kita i bentota, på väst sidan fast jag är inte säker när det blåser där. Jag har vindsurfat och vågsurfat där fast jag 10 år så jag kommer inte ihåg nåt om vinden.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.