• yeeah

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:28

fy fan mannen du kan väl inte ha en rosa/cerise kite? tom dannes gröna variant ser ju schysst ut i jämförelse:wink:
    /Jakob

• magnush

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:32

Fick mina Rev idag med. Ska bli riktig skoj att testa dem senare i veckan.

• hovang

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 20:40

Jag har oxo en fin gammal grön SS Fuel 03 som är i precis samma färger som Dannes o den tycker jag e skiiitfin!

Det ska vara vara lila kite o guldstroppar nästa år! Du ändrar dig ska du se..

• larssa

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 21:44

Jag fick mina osså och nu vill jag ha VIND!

• danneee

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 11:26

@yeeah 420722 wrote:

fy fan mannen du kan väl inte ha en rosa/cerise kite? tom dannes gröna variant ser ju schysst ut i jämförelse:wink:
    /Jakob

Vadå tom Dannes, går ju inte att jämföra med den Cerisa 😉 … Den nya reven grön/svart/grå är inte dum alls. Kan ju inte rå för att vissa inte har smak och kör bruna kites…

Martin, blev det andra stl förutom 9:an? Vilka kombos har du där ;)…

Den gröna Fuelen, ligger på köp/säljforumet om ngn är sugen 🙂

/ Danne

• larssa

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 14:44

Nu när det e så många som skaffat nya kites, är det nån som e ledig i morgon på dagen och vill ut och köra om det blåser?

• hovang

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 16:45

@Danneee 420851 wrote:

Vadå tom Dannes, går ju inte att jämföra med den Cerisa 😉 … Den nya reven grön/svart/grå är inte dum alls. Kan ju inte rå för att vissa inte har smak och kör bruna kites…

Martin, blev det andra stl förutom 9:an? Vilka kombos har du där ;)…

Den gröna Fuelen, ligger på köp/säljforumet om ngn är sugen 🙂

/ Danne

Det blev en 13/9 combo.. jag hoppas på att det ska räcka med en 13 annars har jag en 16 PD i bagaget 🙂

• gasen

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 12:39

Ser bra ut Martin, får komma ner och kolla när du kör sen.

• toby

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 13:06

@Larssa 420883 wrote:

Nu när det e så många som skaffat nya kites, är det nån som e ledig i morgon på dagen och vill ut och köra om det blåser?

Då jag går i funderingar att köpa en el. två Rev vore det schyst å få en rapport när ni har testat grejorna 🙂

• magnush

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 13:20

zeke (jens) har kört Rev 11an i 2 månader och nu fått 7,9,13 med. Han har nog bäst koll på hur Rev är i olika förhållanden

• larssa

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 19:26

Ja hör med Jens han vet bäst. Jag har också kört 11:an och jag älskade den. Den är riktigt snabb och stabil med en skön bom.

• tomw

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 19:51

Martin,

Blir intressant att höra din impressions. SS postar måttlig bottom end på Reven, och forums bekräftar detta, så 13-9 var nog en bra val.

TW

• nilsson

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 21:51

@TomW 421196 wrote:

Martin,

Blir intressant att höra din impressions. SS postar måttlig bottom end på Reven, och forums bekräftar detta, så 13-9 var nog en bra val.

TW

Såg Jens köra med sin 13 rev i 5-6m/s med en UG Flex 128, så det är ganska hyfsat ”Low end”, men som sagt var Jens vet det bättre.

• skotten

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 22:52

ooh cool, look forward to seeing this one in sky, post photos asap, the bar looks nice and clean as well, nice lookin kite.

• plattvatten

Medlem
    14 oktober, 2007 vid 21:45

Ja, bör tillägga att en 11 rev är större än en 14m2 octane slingshot, i duken och lowend! så en 9 rev är väl kanske då en 12 c-kite? Grym kite, kan rekommedera.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA