Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SSM, Swedish SpeedMeeting – inbjudan

• p-malmkvist

Medlem
    11 november, 2008 vid 14:34
    getwet;514804 wrote:
    Vi hade stora förhoppningar under detta år att iaf köra en tävling för att se hur det skulle bli, men allt grinade oss rakt i ansiktet och när det väl small på ordentligt så var det tävling från annan organisatör.

Självklart att vi ska ta nya tag inför nästa säsong och genomföra helst 3-4 stycken race. Bara det faller innanför ramarna så att säga. Svenskt vatten är det som gäller, räkna inte med att cupen kommer att gå i Grekland bara.

Ok!! Men då räknar jag med att första bästa kulinghelg våren 2009 blir Speedmeeting, oavsätt om getwet lovat frun en romantisk vinafton, Jesper har inflammation i benet, Klang ska medverka i socialt evenemang på Golf and countryclub i Malmö etc…:grin: Eller hur?

• jester

Medlem
    11 november, 2008 vid 14:49

Och då räknar jag med bättre respons än i höstas..

• tbsurf

Medlem
    22 augusti, 2009 vid 16:46

skulle vara så satans coolt om vi kunde trumpeta igång ett sånt här race snart..

• marden

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 14:11
    tbsurf;569365 wrote:
    skulle vara så satans coolt om vi kunde trumpeta igång ett sånt här race snart..

de e nära nu…..?

• p-malmkvist

Medlem
    4 november, 2009 vid 11:03

Är det lungt om jag försöker dra igång en modifierad cup av detta nästa år?? Har ju varit lite tyst om detta bra initiativ..:wink:

• tbsurf

Medlem
    9 november, 2009 vid 09:49
    P Malmkvist;586706 wrote:
    Är det lungt om jag försöker dra igång en modifierad cup av detta nästa år?? Har ju varit lite tyst om detta bra initiativ..:wink:

tror att det pågår överläggningar av något slag..

• mahi

Medlem
    9 november, 2009 vid 21:31

Malmkvist for president!

P Malmkvist;586706 wrote:
  • jester

Medlem
    11 november, 2009 vid 07:45

Petter, bör ju gå bra. Men stäm av vilka förändringar du vill göra först, bara!

• p-malmkvist

Medlem
    11 november, 2009 vid 11:40
    Jester;587714 wrote:
    Petter, bör ju gå bra. Men stäm av vilka förändringar du vill göra först, bara!

Kanon!! Skriver en sammanställning som alla får läsa och kommentera..

• speedkenta

Medlem
    10 april, 2010 vid 11:15
    Mården;511856 wrote:
    de e lungt
    jag borde inte skicka frågor 23,12 på lördagkvällar heller

Då sover Robban sött

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SSM, Swedish SpeedMeeting – inbjudan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.