Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › SSM, Swedish SpeedMeeting – inbjudan
-
SSM, Swedish SpeedMeeting – inbjudan
speedkenta svarade 14 år, 7 månader sedan 17 Medlemmar · 40 Svar
-
getwet;514804 wrote:Vi hade stora förhoppningar under detta år att iaf köra en tävling för att se hur det skulle bli, men allt grinade oss rakt i ansiktet och när det väl small på ordentligt så var det tävling från annan organisatör.
Självklart att vi ska ta nya tag inför nästa säsong och genomföra helst 3-4 stycken race. Bara det faller innanför ramarna så att säga. Svenskt vatten är det som gäller, räkna inte med att cupen kommer att gå i Grekland bara.
Ok!! Men då räknar jag med att första bästa kulinghelg våren 2009 blir Speedmeeting, oavsätt om getwet lovat frun en romantisk vinafton, Jesper har inflammation i benet, Klang ska medverka i socialt evenemang på Golf and countryclub i Malmö etc…:grin: Eller hur?
-
skulle vara så satans coolt om vi kunde trumpeta igång ett sånt här race snart..
-
tbsurf;569365 wrote:skulle vara så satans coolt om vi kunde trumpeta igång ett sånt här race snart..
de e nära nu…..?
-
Är det lungt om jag försöker dra igång en modifierad cup av detta nästa år?? Har ju varit lite tyst om detta bra initiativ..:wink:
-
P Malmkvist;586706 wrote:Är det lungt om jag försöker dra igång en modifierad cup av detta nästa år?? Har ju varit lite tyst om detta bra initiativ..:wink:
tror att det pågår överläggningar av något slag..
-
Malmkvist for president!
P Malmkvist;586706 wrote:Är det lungt om jag försöker dra igång en modifierad cup av detta nästa år?? Har ju varit lite tyst om detta bra initiativ..:wink: -
Petter, bör ju gå bra. Men stäm av vilka förändringar du vill göra först, bara!
-
Jester;587714 wrote:Petter, bör ju gå bra. Men stäm av vilka förändringar du vill göra först, bara!
Kanon!! Skriver en sammanställning som alla får läsa och kommentera..
-
Mården;511856 wrote:de e lungt
jag borde inte skicka frågor 23,12 på lördagkvällar hellerDå sover Robban sött
Logga in för att svara.