Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › SSM Torkelstorp, söndag 28/9! *INSTÄLLT!*
-
SSM Torkelstorp, söndag 28/9! *INSTÄLLT!*
getwet svarade 16 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 22 Svar
-
Ny prognos för söndagen: NV, medelvind på 10 m/s till kl 16.00. Byvind 13 m/s.
Efter kl 17.00 minskande till 8 m/s med byar upp mot 10 m/s, men sedan ökande igen vid 19-20.00.Jag ser denna prognos som 90% säker, vilket är det näst högsta jag kan lova!
-
Rådslog precis med GetWet, och pga att lågtrycket verkar gå längre norrut, samt att den vind som kommer verkar komma under natten så avblåser vi morgondagens SSM.
Alltså inget SSM i morron! Tyvärr… 🙁
Vi syns om en vecka istället!
-
Ursäkta men den har proggen har ju stått sig i 3-4 dagar. Trodde ni det skulle bli kuling?
10-13 m/s är väl inte fy skam. Ska vi köra en Swespeed west itsället? -
Vi hoppades på kuling, ja. Andra S:et står för Speed…
En swespeed West låter kul. Om inget märkligt händer med proggen så kör vi en sådan..
-
OK, Jester, utlyser du en sådan officellt?
Jag tror ej jag är behörig ännu, det är ju du och LBJ som är hörnpelarna i Swespeed. -
@andersbq 503019 wrote:
Ursäkta men den har proggen har ju stått sig i 3-4 dagar. Trodde ni det skulle bli kuling?
10-13 m/s är väl inte fy skam. Ska vi köra en Swespeed west itsället?Nä det trodde vi inte, men proggen såg betydligt bättre ut när vi först bestämde oss för att köra men sedan långsamt för var dag skruvades ned…..
Logga in för att svara.