Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › S/SO i Göteborg?
-
Oregistrerad
Gäst14 augusti, 2007 vid 12:47Getskär funkar väl också…
-
Du har rätt på båda, men intaget e klart enkelt att åka till, bra riggytor + att det är snällare situation på vattnet.
Men visst, vinden ute vid bron ÄR renare.
-
Blir ganska böljigt och djupt, men bra för lite frirajding. Perfekta riggytor på gräs och nära till parkering 🙂 Kunna vattenstarta är ett måste här!
-
Schysst att man helt plötsligt har så många ställen att välja på på S-SO…men vart fan åker ni imorn?
-
Oregistrerad;405264 wrote:Funkar Lejet på S-SO?Oregistrerad;405273 wrote:Det funkar men det kommer vara platt som en pannkaka. Gå i vid norra delen och kör freestyle. /Local
Jojo den har vi hört förut, sist jag gick på den missade jag årets bästa dag enligt ALLA ANDRA SOM VAR DÄR!!!!
Läjet kan bli grymt i morgon och jag blåser dit om prognosen håller….I Göteborg hade jag seglat vid Krossholmen, kör man en bit är ju är ju Draget- Gottskär klart bäst på den riktningen.
//Glenn
-
Krossholmen får det bli. Har inte tid att sitta i färjekö efter jobbet.
/Kristoffer -
@Drakglenn 405461 wrote:
Jojo den har vi hört förut, sist jag gick på den missade jag årets bästa dag enligt ALLA ANDRA SOM VAR DÄR!!!!
Läjet kan bli grymt i morgon och jag blåser dit om prognosen håller….
//Glenn1 oktober 2005 var det om jag kommer ihåg rätt. 😀
Nu åker jag strax dit och tror på en repris! /Niclas
-
Rapport från varberg 06.50 säger att det är helt platt… Kan man ju se på web-camen också.
Hellman körde vidare till Olofsbo.Ang 1 okt 2005 var det nog mera S då tror jag och ffa mycket mycket mera vind….. körde själv av masten i en bakåtlandning. ViperWave gick av som tändstickor.
-
Japp, ser ut att vara väl mycket SO för Läjet nu, trodde det skulle vara mer sydsydost som e nice där….
Tack för infon Basseman.
//Glenn
Logga in för att svara.