Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stackars W
-
fi fan
ja som precis skulle fråga johan om han skulle med o bowla…det kanske blir lite svårt nu…men han kanske kan använda den där ställningen som barnen kör med? o sån där ”anti-rännan” pryl…jaja ordnar saj
-
ajajja trist Johan. Sluta hjälp andra det har jag gjort och hållt mig hel ett tag nu. Eller föresten åk inte till Habo alls om du inte vill bli skadad. Jävla Habo o alla jävla tattare som håller till där. jag fördömer förrresten hela jävla stället….. om inte campingmicke varit så sjysst hade jag faan brännt ner stället eller lastat av tonvis med asfallt o byggt parkeringsplats för skolbussar.
-
AKA_KALLE wrote:jaklar, johan ar FOR hjalpsam. hoppas det varmer att det regnar och ar ratt kallt har pa nz, krya pa dig!
tjena man! hittat några av spotsen vi såg på internet?? -
mjersen wrote:AKA_KALLE wrote:jaklar, johan ar FOR hjalpsam. hoppas det varmer att det regnar och ar ratt kallt har pa nz, krya pa dig!
tjena man! hittat några av spotsen vi såg på internet??om du är på NZ se till att åka till Raglan, riktigt fina point breaks där. Jag såg en hel del kite surfare där också.
-
Tjennare mannen…
Va fan är inte du ute och surfar, raggar brudar och super… fan nu blev jag besviken älskling. Ha det super gott.
-
tva manader nz, tre veckor fiji och sen australien tills jag inte pallar mer. har hyrt vans nu som vi ska cruisa runt i sa da hittar vi sakert lite brudar, i auckland ar det ratt kasst med det.
-
menar givetvis att hitta en kvinna att sla mig ner med, starta en kiwifarm och leva resten av mina dagar dar.
-
Vad menar du Kalle… Menar du på fullt allvar att du kanske kommer över ge mig för nån kiwi käkande tanta…
Vem ska då sova i min soffa nästa Malmöfestival?Ha det super duper…
-
hahaha, jag garva så jag höll på o dö, fan man ska inte hjälpa folk man inte känner!!!
-
du borde stämma killen som inte hookat i sig. eller bara läk snabbt, också ett alternativ. har hört att voodoo och mycket vitlök ska hjälpa.
lycka till! -
Tråkigt att höra Johan. Den första människan som hjälpte mig när jag började leka i Sverige. Hell Johan, Kite-martyr!
Logga in för att svara.