Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stadium XXL – Askim

• Stadium XXL – Askim

Publicerad av antonhau på 17 september, 2009 vid 08:22

Undrar bara om Stadium XXL butiken fortfarande har surf sortiment!

Någon som köpt kite osv där ifrån? Vilka märken säljer dom osv!

Tacksam för svar!

roland svarade 15 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • solomin

Medlem
    17 september, 2009 vid 08:26

De har North och Ion. Känns som att wallens är bättre om du inte hittar något på rea hos dem!

• stebe

Medlem
    17 september, 2009 vid 10:00

Kolla med Robsport.se, de har butik göteborg.

• mangsta

Medlem
    17 september, 2009 vid 11:22

Som sagt ovan, de kör mest North och Ion men har inte fått in nått nytt på länge…kan va värt o kolla om det e rea!

• Frallan?

Gäst
    17 september, 2009 vid 11:30

Jag snackade med en inköpare på Stadium förra sommaren och frågade om de ska fortsätta kränga kiteutrustning.
    Vad han sa då var att de använder Stadium XXL till att testa nya produkter, däribland kite-prylar. Men det såldes knappt något så de planerade inte att ta in något nytt.
    Men det var vad han sa förra året. Vet inte om de tagit in något nytt i år.

Gå dit o lägg skambud på deras gamla orörda prylar eller gå till en butik där säljarna vet vad kitesurfing är 😉

• antonhau

Medlem
    17 september, 2009 vid 13:39

som fattig student blir de nog skambudet 😉

• emerson

Medlem
    17 september, 2009 vid 13:43

Jag var där för kanske en månad sedan och pratade med en säljare. De får sina prylar från wallens, så de kan inte göra så mycket med priset för att tex rea ut den.

De hade inte så mycket inne heller. Tror de bara hade en rebel 9:a från 2009, övriga kites var från 2007 eller äldre har jag för mig och de var typ 16 kvm

• roland

Medlem
    17 september, 2009 vid 14:15

hahahaha bra skit
    det ligger en wake affär precis brevid som har mycket grejor ni måste fråga dock för allt e inte framme..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stadium XXL – Askim

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.