Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stälje – GBG
-
Stälje – GBG
Publicerad av tbsurf på 1 april, 2006 vid 14:41Är det någon som ska till Göteborg närmaste veckorna som kan ta med ett segel och mast?
ring 0709-529 705 😉
jester svarade 18 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Knatte
Gäst1 april, 2006 vid 19:31tbsurf wrote:Är det någon som ska till Göteborg närmaste veckorna som kan ta med ett segel och mast?ring 0709-529 705 😉
Ge nu inte LBJ ,för bra förutsättningar :frown: Då kanske han blir snabbare än mig i år 😮 😀
Kan inte grejerna försvinna under transporten?? -
Åker med största säkerhet till Sthlm (från Varberg) ons 12 april, och tillbaka sön 16e. Har plats för prylar.
-
tbsurf wrote:Är det någon som ska till Göteborg närmaste veckorna som kan ta med ett segel och mast?
ring 0709-529 705 😉
Transporten gäller segel o mast från tbsurf till LBj 0703-410964 Göteborg
-
F-bay 20 april om du orkar vänta två veckor till. Jag väntar ju också på grejer, du vet… 😉
-
Knatte
Gäst7 april, 2006 vid 17:36@lbj]
Svenne wrote:F-bay 20 april om du orkar vänta två veckor till. Jag väntar ju också på grejer, du vet… )[/QUOTE wrote:Tack Svenne. Jag lovar att du får segla ifrån mig. Säg inget till Knatte bara
lbj 🙂
Jag har beställt en 30 knops T-shirt nu. När beställer du din ? Du har ju snart, haft ett år på dig att fila till siffrorna 🙂 -
@Knatte]
lbj wrote:Svenne wrote:F-bay 20 april om du orkar vänta två veckor till. Jag väntar ju också på grejer, du vet… )[/QUOTE wrote:Tack Svenne. Jag lovar att du får segla ifrån mig. Säg inget till Knatte bara
lbj 🙂
Jag har beställt en 30 knops T-shirt nu. När beställer du din ? Du har ju snart, haft ett år på dig att fila till siffrorna 🙂Jag och några andra kompisar i TT vill ha tröja med texten
“Better 60+ than 30-45 knots”
Det tar några år för er andra att få bära en sådan
Logga in för att svara.