Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stance
-
finns många olika ”bit-torrent” program något av dem måste du ha för att tanka ”torrents” bit-lord har jag hör funar bra kör själv ”burst!” finns en mängd olika via http://www.thepiratebay.org kan man läsa om dem och även ta hem dem!
-
Svar till:
trodde nog inte att dom skulle använda allt trams..
[/ QUOTE ]
De är ju fransmän så vad väntar du digJag tror inte de kan tänka sig nåt bättre än tjejer som fnissar hysteriskt i duschen.
-
man kanske måste ha nått som heter deamontools snacka min lillbrolla om. någon som vet nått om detta?
-
Beror på vilket format filen är på som ni har laddat ner… deamon tools är en falsk cd-rom(dvs öppnar filer som egentligen måste vara på skiva för att kunna läsas)
enkelt förklarat -
Filmen består färdigladdad av ett hundratal *.rar filer beroende på vilken klient du använder.
Dubbelklicka på en av den för att öppna med winrar och då packa upp dem så de blir EN stor fil.
Har för mig att denna stancen blev en *.avi (direkt spelbar med ex winamp)Deamon Tools använder du bara istället för att bränna filen på en DVD skiva. Har du ”DVD-formaten; *.img eller *.iso” behöver du ”lura” datorn till att tro att det ligger en DVD i läsaren med denna info……då ska du ”mounta” filen genom DT
-
Den ska bara köras direkt, avi är det som sagt. Annars är något fel.
-
när en kompis kompis, vi kan kalla honom Lasse, laddar ner filmer från nätet olagligt o dom e av typen .bin och cue så behövs deamon tools för att ”mounta” så att det blir en virtuell drive. I mediaspelaren ser man då att det finns en ny drive att välja som inte fanns förut. I Lasses fall drive f:
Ett jävla meck med alla datanördstermer som man borde kunna för att se film olagligt. Iaf så vverkar ju den häringa bitTorrent grejen rätt användbar.
SkånePaul: Fick du inte problem med Bitlord? Den varnade ju för Annonsprogramm när man skulle installera? Ad-ware e ju fan skit att aha i datorn.
Nån som vet nån annan bit torrent client som e bra o inte innehåller ”bonus”program som annons o pop up skit?
Hur använder man bitTorrentklienter?
jag klicka på länken som gavs av Paul men det resulterade bara i en ikon till på skrivbordet som inte direkt hjlpte mig. Hu gör man ? -
Svar till:
Hur använder man bitTorrentklienter?
jag klicka på länken som gavs av Paul men det resulterade bara i en ikon till på skrivbordet som inte direkt hjlpte mig. Hu gör man ?[/ QUOTE ]
Det du laddade ner var en länk. Med en bitTorrent installerad så kan du klicka på den och då laddar den ner den riktiga filen.
nic
-
fänx. ungefär d jag trodde men det hände inte mkt när jag klicka på länken. får la testsa igen.
Hörs!
-
Anna är också lite grann i den nya stance (#22- Special Moves)!
Logga in för att svara.