Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stäng av john j rambo!!!!!!!
-
Svar till:
citat av john j rambo: “Att jag har sagt Seigheil står jag för..säger det igen, SEiG HEiL!!!
Den gången jag sa det var det lite ironi i det hela, men visst fan har jag mina åsikter om lakristrollen, o det kommer jag fortsätta ha tills dem rakar av sin moppemush o slutar sparka ner och råna gammla tanter med rulator”..Efter ett sånt uttalande är det väl bara för konfmastern att kicka honom!?!
[/ QUOTE ]
Dessutom är det oxå felstavat-medvetet? detstavas ej så nämligen. rambo har skivit sajg hajl ente sig hajl -
Tycker mest synd om den lille jävla mesen (anmäl mig för hets mot Rambo…), han måste ju vantrivas när han är ute bland världens alla sköna surfställen och bara ser svart överallt. Dessutom kommer han förmodligen mötas av en del skeptis på Svedalas stränder efter det här. Fast det såklart, Rambo e ju stenhård, han bryr sig inte… Mamaguevo.
-
Svar till:
Men va faen e detta….”kicka Rambo?”
Hade ett sådant inlägg kunnat förbjuda mej att surfa på vattnet kanske jag hade ändrat inställning.
men så e inte fallet..så SiegHeil på dej med din pösmunk!
[/ QUOTE ]
Du kanske skulle ha behövt lite tvångskommendering som intvingad arbetskraft åt brunskjortorna Rambo (javisstja du skulle ju vara en brunskjorta -eller?).
Helt klart har vissa personer inte i surfkulturen att göra (däremot så kan de förbli wannabees så länge de vill).
Är man frustrerad över att man inte klarar konkurrens från invandring, eller oförstående över varför man inte vill delta i en diktators heliga krig eller inte trivs i det land där man utsätts för tortyr och ens fru och dotter blivit våldtagen -ja då behöver man hjälp.
En av de tuffaste och mest ambitiösa människor jag lärt känna flydde från securitates Rumänien, hängande under en järnvägsvagn. Han läste in dubbla kurser paralellt, lärde sig svenska på noll-tid, pröjsar skatt tar hand om sin familj och gnällde ALDRIG (inte ens när han bröt tre revben på innebandyn).
Du skulle nog behöva umgås med de som du är så rädd för -vem vet du skulle kanske lära dig att se upp till dem?Beklagar Rambo- jag tycker inte synd om dig, det får du göra själv.
-
Jag håller med. Ut och res lite. Världen är en stor lekplats och det är juste när man är välkommen när man kommer dit. Att sverige ska vara snällare än rationellt vad gäller flyktingpolitik ska du inte låta gå ut över din relation de vänner du kommer få när du lär känna resten av världen. Även om Sverige har sina dagar så är det ju långt ifrån ett av de bättre länderna för vindsurfing.
-
Jag är inspirerad av Rambos videoproduktioner och har börjat leka lite själv men är lite irriterad på s-h tilltaget…
F.ö. trodde jag att Rambo var invandrare pga vissa stavningasproblem.
Mindre skitsnack och mer roliga bilder och videoproduktioner Rambo! -
Hehehe… apropå stavningasproblem…jag trasslade ihop fingrarna…
-
Jag laddade ner den från DC++…den är überkass…
Kolla Shock Waves istället! -
Okay snubbs.
Rambo gick i graven igår, men han lever fortfarande kvar ser jagLämna denna tråd istället för att bygga mera på den!
Hinner inte besvara onödig kretik just nu, vilket jag ser framimmot att göra vid ett senare tillfälle.
Cs på vattnet gubbs!!!
//RAMBO
Diskussionen ‘Stäng av john j rambo!!!!!!!’ är stängd för nya svar.