Senaste nytt › Forums › Övriga › Andra brädsporter › Stapelbäddsparken!
-
Stapelbäddsparken!
Publicerad av patrikol på 21 april, 2005 vid 23:30För skateare i Malmö är nästa skateboard projekt i gång man hoppas bli färdiga till Oktober månad!
Snälla har ni någonsin gillat skateboard så kolla på denna fantastiska anläggning som byggs av Malmö Kommun till Malmös alla skateboard åkare och alla andra som kommer att vallfärda hit så klart!
Sanslöst coolt bygge kolla och njut!
Kolla filmen men även bilderna helt otroligt!
http://www.stapelbaddsparken.se/design.asppatrikol svarade 19 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
O shit det där ser dåligt nice ut, men har de ingen vertramp?
-
då får man la pallra sig ända bort till bryggeriet o köra inomhus.. blir ltie käss med en vert i betong.. och blir lite käss med en träramp ute. .
-
veertramp i betong finns tydligen i göteborg. va vid poolerna på söder o körde lite i helgen o snacka med en kille som plugga där.
den skulle tydligen va helt ok. finns bilder på den nånstans också. -
Finns även i Köpenhamn (Falledparken), utomhus får poolerna ersätta vertramperna i viss mån. Skall höra med John hur dom tänkt angående en regelrätt vertramp eller ej! Återkommer!
-
Har kollat lite mer nu tror att det blir vertikalt tillräckligt utan en regelrätt vertramp! Kolla bilden!
-
ja kan bara säga från min sida som inlineåkare.. ja vet många som åker bräda också att det blir kass känsla att åka betong “regelrätt vertramp”.. men om det sen är värt i pooler mm.. e bara gytt..
-
Det är så många är sedan som jag körde i betong så det kommer man ju knappast ihåg Majorna i göteborg tror jag det var. Där hade man en hyffsad utomhus betong asfalt park med både pools och pipe! Sen New Sport house förstås men det var väl iofs. trä det mesta där eller bowlen var betong har glömt vilket det är ju ändå en sådär 28-30 år sedan Men det kommer väl knappast du ihåg Luuddee!
-
sweeet!! ser ur som att den kommer att locka till sig skejtare från hela världen..
-
Hoppas på att få se Rodney, Tony, Sandros live någon gång! Kanske till och med dom kan känna sig lockade till denna park om dom är i Europa någon gång!
Logga in för att svara.