Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Starboard 2005 dyker upp under dagen…
-
Starboard 2005 dyker upp under dagen…
Publicerad av adde på 16 augusti, 2004 vid 06:29Idag läggs 2005:orna upp på http://www.star-board.com, sidan brukar vara lite stökig under tiden den uppdateras. I väntan kan man klicka in på ask-team forumet…
/adde
speedjanne svarade 20 år, 5 månader sedan 12 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Nu har dom laggt upp dom nya brädorna… Vad kan man säga… Grymt snygga
Vill ha, vill ha !! -
“grodynglen” på freesexen är väl inte så himla snygga och har väckt en hel del debatt på deras forum…
-
Jag har redan knackat på dem på Surfcompaniet! De står där och skräpar… Dags för någon att köpa loss dem!
/Staffan
-
snygga är dom väl, men var kommer ALL vikt ifrån?
Det är inte grodyngel det är ……. -
Titta inte på mig, jag har shoppat klart för i år, och nästa också antagligen…
Förutom dendär bommen såklart…
/adde
-
Alltså, Starboard är ju fina som fasen med trä å allt, men är det bara jag som dyker att de är väldigt lika från år till år?
Nu svär jag väl i kyrkan här, men Acid i DRAM är ju nästan schnyggast av de alla, ah!
Surfa På!
-
SMASKIGT!!!! D-ramen Acid var juh inte ful. Men att dom blir bredare vet jag inte riktigt hur jag ska tolka….
Måste helt enkelt köpa den….(jojo)
-
K%k också!!! 3dagar efter jag beställt en sunkig F2 sx133 kommer dom med en Sonic 125. Precis i den storlek jag vill ha!
FAAAANNN kunde dom inte kommit en vecka tidigare!
-
Till salu!!!
F2 SX 133 kartongny
Ge ett bud även skambud mottages!
-
Har man inte rätt till en ånger vecka eller två så länge man inte använt grejorna???
-
Med tanke på bilden är det nog kört för Speedjanne att argumentera med termen “oanvänd” vid återköp
-
Ja man blir ju sugen på en Sonic 125:a.
Kan man få tag i såna billigare från Tyskland tro? -
Svar till:
Är det inte en Sonic på bilden???
[/ QUOTE ]
Jo, det tror jag bestämt.
Men det var inte Janne som seglade den…Stackars Janne, vad kan vi trösta dig med? En F2 Missile???
/Staffan
Logga in för att svara.