Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing STARBOARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jeppe

Medlem
    20 september, 2002 vid 20:01

Surfcompaniet säljer dom.
    Vet inte om de är billigast, men de är väl generalagent för SB om jag inte har helt fel? Är det på det viset så har det väl en viss inverkan på Starboards priser i Svedala. Har svårt att tänka mig att det finns billigare ställen, vet inte om det blir billigare att importera? Import har jag ingen erfarenhet av.
    http://www.surfcompaniet.com

• jeppe

Medlem
    20 september, 2002 vid 20:02
  • kungdenknege

Medlem
    20 september, 2002 vid 21:21

Vill du ha riktigt billigt vet jag att http://www.surf-swc.dk säljer typ 4k billigare än Surfcompaniet.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 september, 2002 vid 10:28

Jag köpte från danmark.. En Carve 123. Kostade 8500:- med frakt… Lite billigare än i Sverige..

• anonym-anvandare

Medlem
    21 september, 2002 vid 20:28

Jag funderar själv på att köpa en Starboard Carve 123 eller den nya 121. Är du nöjd med den ?

• anders_hoffman

Medlem
    21 september, 2002 vid 21:58

Dom är fan inte vackra, ser ut som en j-a flodhäst, nej ska de va så ska det va en smal vågbräda!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing STARBOARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.