Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Starboard Kombat

• sinclair

Medlem
    28 april, 2005 vid 09:55

Det borde funka men jag skulle nog inte säga att det är optimalt. Själv så kör jag EVO och rek segel storlek är upp till 5,5. Jag har köpt ett 5,7 segel som jag tänkt köra med en lite större fena. Jag får se hur det funkar, jag har inte hunnit testa det ännu.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2005 vid 10:51

Smaska inte på för stor fena bara. Max 25 cm annars kommer du att få en racelikande maskin som helst går rakt fram.

Med 92 liter kommer du inte att ha några problem att rippa din bräda med segel upp till 6,2. Rek. storlek från tillverkare är endast en vägledning för att visa i vilket segment brädan fungerar optimalt

/ Paddy

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Starboard Kombat

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.