Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Starboard S-Type vs. JP Super-X

• Starboard S-Type vs. JP Super-X

Posted by lumpan on 22 februari, 2006 at 17:11

Skulle gärna vilja höra lite utlåtanden om Starboard S-Type och JP Super X. Båda 05:or.
    Det blir en ny bräda till våren och valet står mellan dessa två.
    F2 Eliminator är inte heller ett otänkbart alternativ.
    Då jag väger ca 85 kg är det de större varianterna (115l-126l) som är intressanta.

jester replied 18 years, 10 months ago 4 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • oscar

Member
    22 februari, 2006 at 19:37
  • john1

Member
    22 februari, 2006 at 20:00

Jag har själv Carve och hypersonic. Är nöjd med kvaliteten.
    Men titta på Thommen också. Jag tror surfers paradise tar hem Thommen brädor. Om inte så finns dom i Danmark. Undervattenskroget ser spännande ut.
    http://www.thommen1.com/Thommen01.htm
    JJ.

• jester

Member
    22 februari, 2006 at 21:36

Jag körde på en JP SuperX 106l under 2005. Grymt skön bräda, rejält snabb men ändå lättseglad. Starboarden ser oxå väldigt bra ut, har dock inte haft tillfälle o prova en själv. Starboarden och JPn är nog ganska jämnlika, medan F2n har lite mindre slalom i sig jämfört med dessa två.

Jpn är till salu, då jag köpt en renodlad slalombräda.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Starboard S-Type vs. JP Super-X

You must be logged in to create new discussions.