Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stark lokalism
-
Stark lokalism
Publicerad av ola-h på 15 november, 2004 vid 17:58http://www.bullshido.com/videos//Hawaiian_Beatdown.wmv
http://satanjr.com/1004/surf_crap.wmv
Döm själva.
anonym-anvandare svarade 19 år, 12 månader sedan 40 Medlemmar · 110 Svar -
110 Svar
-
Man blir mörkrädd av hela händelsen
Så långt ifrån “soul surfing” man kan komma, respektlöst av bägge.
Pinsamt skött av ledning, polis och lifeguards!
Dom hade bara behövt lyfta bort honom från tävlingsområdet.
Mår illa!!! -
allvarligt talat?!?!Surf e världens roligaste grej
men att slå nån på käften bara för att nån e i vägen?!?!?MVH
HEnke
-
hmm.ljudet fungerar inte på min dator , men man fattar ju att det gjorde ont!
-
Får varken ljud eller bild på Maccen…
Det ryktas att han var påverkad, surfade på fel strand och inte visade ngn respekt för lokalbefolkningen…. -
Det var nog det jävligaste jag sett!!! Inte nog med att stackarn var fysiskt underlägsen, han verkade ju mentalt handikappad också!
Ytterst skrämmande att se folk som samlas runt händelsen likt gamar runt ett lik, utan att ingripa!!!Visst, liknande händelser läser och hör man om var dag här hemma i sverige också, men man blir verkligen berörd när det kretsar runt något som ligger så varmt om hjärtat som surf. Här i sverige talar man om att inte bruka mer våld än vad nöden kräver. Om denna situation kräver så mycket våld för att lösas så vill jag inte höra om hur hårda tag rån, hot, stöld, misshandel etc. berättigar till.
Usch!
/Fjant
-
Jävla svin, både dom som slår och dom som står och tittar på som om det vore underhållning! Spelar ingen roll vad han har sagt eller gjort, det har inget berättigande, dom är inte bättre än fotbollshuliganer.
Irie Man
-
Jo, det är riktigt vidrigt det där. Såg det för ett tag sen på “surfingsantacruz” forum. Tror iaf det vart ett rättsligt efterspel av det hela. Sjukt fel hursomhelst. Undrar om någonting ens i närheten liknande har hänt inom vindsurfingen. Tveksamt..
-
fy fan mår illa när jag ser sån skit, men som sagt vilka jävla amatörer till tävlingsledning, och vem fan är så jävla bråk kåt att han paddlar ut till den jäveln och sen spöar honom ute i det swellet när det redan är en funktionär (tror jag) på jet skit, men vem fa är den fega shommen som trashar hans bräda sen???!!!
-
Ushh och fy!! Mår fan illa efter man sett det där…verkar inte helt 100 den där killen. inte de som står o skrattar heller…
-
….Helt enkelt jävla tragiskt.
Oerhört vad en kultur/organisationskänsla kan driva människor!
Ruggigt illa berörd/Jonas
-
Nej, som man säger. När hjärnan tar slut tar nävarna vid.
-
rätt mig om jag har fel, men är det inte den vita snubben som svingar först ute på vattnet? det berättigar inte det överdrivna våldet på land, men jag tror att jag oxå skulle vara rätt förbannad om nån Gunter från södra tyskland skulle ge mig en box hemma på helgasjön.
Diskussionen ‘Stark lokalism’ är stängd för nya svar.