Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Start av svensk blogg på ämnet kitesurfing

• imported_pejay

Medlem
    18 mars, 2015 vid 11:23

Försöker hålla med nya inlägg varje dag, ny post nyss http://petterjidne.blogg.se 🙂

• skoldpadda

Medlem
    18 mars, 2015 vid 12:10

Glatt med en svensk kiteblogg 🙂
    Också trevligt att du har egna åsikter och inte bara skriver info.

• pelle-surf

Medlem
    18 mars, 2015 vid 20:48

Verkar vara en jättebra blogg. Bra att du skriver om olika saker och beskriver tex hur det är att köra med boots. Bra med info om tex regler och bra med tips på tex justera bomtryck mm.
    Kollar gärna din blogg, tack 🙂

• imported_pejay

Medlem
    21 mars, 2015 vid 10:15

Härligt med den positiva responsen! Jag är väldigt grön i bloggens värld, men jag har förstått att det är väldigt svårt med det som kallas indexering och hamna högt upp på google.
    Jag kan tycka att det är tråkigt att man måste skriva site:petterjidne.blogg.se på google för att få upp några träffar.
    Någon som har mer tips på hur man kan nå ut? 🙂

• imported_pejay

Medlem
    21 mars, 2015 vid 10:18

Nu har det kommit upp ett par nya inlägg i bloggen, hoppas ni tar omvägen in på bloggen och kikar!
    http://petterjidne.blogg.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Start av svensk blogg på ämnet kitesurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.