• Publicerad av yony på 2 mars, 2002 vid 23:11

Även om inte alltid nybörjarna kan vara så jävligt roliga att göra med tänkte jag att vi kunde få en liten del i forumet. det här är inte direkt en sport man bara börjar med över en helg. jag har varit sugen i typ ett år och nu när sommaren faktiskt är på väg så tänkte jag man kunde skaffa sig en drake och i värsta fall åka lite på snowboarden. men vad ska man köpa när pengarna knappt räcker till ett sex-pack på helgerna. kan man lära sig på en C-QUAD 6.3 av peter lynn eller måste man ha nån f-one för 10000 spänn? ja, det är inte lätt men jag ska fan börja med det här innan sommaren så om någon därute vill hjälpa till eller har något att sälja så hör av er.
    tack för hjälpen….///Jonas

anonym-anvandare svarade 23 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    2 mars, 2002 vid 23:16

Tjena yony,

Det finns kites på http://www.kitepower.se till utförsäljning både för land och vatten
    till bra priser.

Hälsningar
    Hampus

• anonym-anvandare

Medlem
    3 mars, 2002 vid 07:35

Kolla begagnatmarknaden! Det är inte fel att börja med en secondhand-drake. De är oftast i bra skick, men om den skulle gå sönder är en drake hyfsat lätt att laga.
    /Peps

• yony

Medlem
    3 mars, 2002 vid 14:17

jag tror att jag kollat det mesta och skickat många mail på annonser men jag har inte fått tag i nått än. det verkar inte finnas så mycket här i stockholm. kanske man kan få tag på nåt på båtmässan.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 mars, 2002 vid 07:54

Hej Jonas,

Have a look at my add (PL Arc 11.2 + directional board). I have absolutely no idea how easy it is to send a board to Stockholm (for a kite, it is OK), but I can try to find out.

For roughly 10000SEK, you can have a complete package that you do not need to change in one year when you are not a beginner any longer.

Keep me informed.

Best winds and good luck

Christophe (GBG)

• anonym-anvandare

Medlem
    5 mars, 2002 vid 17:09

Hej Jonas,
    Jag tycker fört och främst att du skall gå en kurs. det ser både lätt och kul ut på TV/stranden men vill du nå resultat snabbt skall du gå en kurs. Det är helt klart värt pengarna. Vill du sedan köpa en utrustning kan du kolla in [url=”http://www.bluemarx.se.”]www.bluemarx.se.[/url] där finns det kites till förmånliga priser. Info om skola finns också där.

Lycka till

Rikard

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA