Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Statistiskundersökning, Kiteloop.eu
-
Statistiskundersökning, Kiteloop.eu
Publicerad av angelika på 1 februari, 2007 vid 11:38Nu är vår hemsida äntligen klar!
Syftet med den är att skapa statistik över hur många kitesurfare det egentligen finns i Sverige. Vi skulle uppskatta om ni registrerade er så vi kan få MVG på vårt projektarbete 😛
Sprid budskapet vidare!
sourra svarade 18 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
fattar inte riktigt hur det skulle resultera i någon slags statistik men jag var snäll nog att regga mig iallafall
-
verkar lite mer som ett försök att lura folk till nåt nytt forum måste jag säga 😉 å sidan verkar inte ens halvklar..
-
Nej nej, vi vill inte att ni ska lämna Steffo. Däremot ser ett forum på vår hemsida bättre ut när lärarna tittar på det 🙂 Vi kommer att lägga in fler artiklar med tiden men för tillfället är vi glada att hemsidan äntligen funkar.
-
hahaha isnt there a thread here somewhere with the number of kitesurfers on steffo??
-
Sorry, I forgot the rules, the above post should be in red
-
hur motiverar ni för lärarna att denna statistiken stämmer? är det inte alldeles för krångligt för att ens hälften av sveriges lata kitesurfare ska orka gå in och registrera sig?
-
Kreativt töser men Steffo är steffo. har iaf reggat mig, lycka till
-
Lycka till med projektet!
Tog ju inte många sekunder att registrera sig…
-
Vi kan ju aldrig få ALLA att registrera sig, men man kan ändå få en siffra på det lägsta antalet som kitesurfar. Kiteloop är ingen sida som ska eller någonsin kan ersätta Surfzone utan det är bara meningen att man ska registrera sig. Att det finns mer saker på hemsidan är för att den ska ge ett travligare intryck.
-
Jag kan ge dig det lägsta antalet som surfär här direkt. Jag är helt säker på att det är minst 1 person iaf. Det var ju inte så svårt?!? Behövde inte ens göra en hemsida för att komma fram till den siffran!;)
Logga in för att svara.