-
stebe: körde du monkey mia- WA
Var du uppe där o testade nått. körde själv bara förbi i all hast.
Nån annan som varit i den trakten. Hörde att det skulle vara fett.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › stebe: körde du monkey mia- WA
Var du uppe där o testade nått. körde själv bara förbi i all hast.
Nån annan som varit i den trakten. Hörde att det skulle vara fett.
Tyvärr samma som för dig, jag reste bara förbi där som hastigast, men det finns säkert schyssta spots där och havsbrisen lär ju vara grym så långt norr ut. Skulle gärna vilja göra en resa till WA igen.
jag träffade han hadlow i geraldton. han sa att han skulle dit. så helt fel lär det ju inte va.
Primilärbokade en biljett igår. 13 jan-13april. Lutar åt en repris
Priset har gått upp dock nästan 13000. 2papp dyrare än förra året.
Faan vad gott. Tyvärr får jag nog skjuta på min resa ett år till. Om du skall norrut borde du passa på att kolla in Ningaloo reef. Gött att koppla av från sufet med att simma runt i ett korallrev ett par dagar.
ja lätt. Mycke fisk att titta på. fick närkontakt med två white tips uppe i exmouth.
Ha de
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › stebe: körde du monkey mia- WA
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.