Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Steep and deep
-
Steep and deep
Publicerad av edorf på 27 december, 2007 vid 22:22Steep and deep 1 ½ timmes hajk till blackcombs baksida gav resultat Steep and Deep
God fortsättning hälsas det från Whistler !
kamikazekiteren svarade 17 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Är det djupt?
Detta är djupt 😉 Framför allt då det är 127 mm i midjan 😉 Och den 13 dec…..
-
hr flyter EP pro’sen ? är de inte alldeles för mjuka ? skulle det vara djupt ? du sjunker bara ner i snön för at du inte har något flow hasse !! testa att ha lite fart så flyter du upper på snön;)
-
hahahahahaha skall testa det med fart. Nej men allvarligt. Droppade en 5 metar i början av detta åket och fick sjuka faceshots då..
EP flyter för jävligt bra. Pröva de om du kan då det är puder..Men som sagt de är sjukt mjuka…. De funkar så där när det är hårt. Klotade rejält första dagarna då det var hårt innan jag bytte till andra skidor.. (våga vägra)
Kommer kanske kanske över i feb om jag inte drar till surf istället 😉
Ps. Är det XXL eller vanliga legenden? Ds.
-
mm valde mellan Hellbentsen eller Pro legend XXL men valde XXL’sen för att kunna ha lite extra styrka i dropsen, mmåste hitta en skida till för träden, för en skida som inte vill svänga funkar inte så bra i träden här i whistler
-
kommer du över i feb så kom över under de 2 första veckorna då kan du slagga i vår lya de 2 sista veckorna har vi fullt med besökare och i mars kommer turisterna igen…
-
Fy faen vilka brea plankor kidsen aker pa…
Ni snuddar ju bara pa ytan…
(Mitt grumliga minne flashar fram fragmetariska bilder av 210 scchtoorscchlalom som slar i med bakandarna nar man hoppsvangde i branterna…2m nysno var 2 METER nysno, och andades gjorde man efterat…fort, brant och lange sedan…) -
Va faen godt ni har . blev sugen at åke skidor nå!
Logga in för att svara.