Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Steffo en bra länk?

• anonym-anvandare

Medlem
    13 december, 2004 vid 03:47

Svar till:

Som medelålders tvåbarnsfar håller jag med Graf!
    Det gäller att hålla bommen högt och inte bli en surfar när en del kör task-race. Om var och en kunde se gla ut och vara lite mer juste blir det nog mindre humördips wink.gif Det gäller att motstå taskvågen och tro att det finns något bättre.
    Per-Arne

[/ QUOTE ]

Är det bara jag som tyckte “surfar” (sur-far) var lite roligt…jo förresten Graf..”idiot” inte “ideot” laugh.gif

• sirjohnirie

Medlem
    13 december, 2004 vid 14:19

hehe..nä jag tyckte det var rätt vitsigt oxå, glad mun till P-A grin.gif

• graf

Medlem
    13 december, 2004 vid 17:10

Ok. det var jag som startade tråden. nu känns det som det är dags att den avslutas! Faan, det var ju detta jag va emot ju!!! eller…

• jox

Medlem
    13 december, 2004 vid 19:41

Ja denn här trådden blew gäte trokig…

• anonym-anvandare

Medlem
    13 december, 2004 vid 22:38

hahaha…stämningen e inte alltid på top inne på kite-konfen heller..kolla bara in topicen om Naish-en ny vågbräda…

• sirjohnirie

Medlem
    14 december, 2004 vid 00:27

Ge alla konfare lite sol, vind och vågor så kanske det blir lite gladare här igen..

• anonym-anvandare

Medlem
    14 december, 2004 vid 11:39

Visst är det tråkigt när diskussionerna får en otrevlig ton!Måste bara säga att jag är medlem på bodydrag.com och där är sådant snack inte tillåtet… Det beror väl på att man måste registrera sig…På bodydrag går kvalité före kvantitet och det föredrar jag i alla lägen!!!
    /Stefan

• brucealmighty

Medlem
    19 december, 2004 vid 12:35

Steffo är ett bra forum, Jimmy, jag har ställt många frågor om sådant jag inte vetat om surfing och bara fått bra svar, det finns gånger då debatten kan bli lite het, men många gånger har det också varit befogat för vissa att ge lite svar på tal, surfare är väl ändå inte några flower power människor eller kollektiv människor som bor i majorna och håller i hop hela tiden och springer runt med orden kärleksbarn på magen.
    Alla har rätt till sin åsikt hur dum och syrlig den må vara men vi lever i en demokrati och då får vissa faktiskt acceptera att man inte kan tycka som alla andra. Nog för att surfare vänder seglet efter hur vinden blåser. Det är kul med lite debatt, jag kan inte minnas när någon ställt en fråga att det kommit spydiga svar, däremot blev det lite hätskt efter filmen där vågsurfaren blev slagen på stranden.
    Kom igen Jimmy, byt sajt, om du vet att svaren inte kommer bli som du vill, ställ inte frågan…..
    Ta hand om er surfbröder, mig veterligen är det inga 14 åringar inne på denna sajten, det finns ju lunarstorm för dom..

Hälsningar bruce

I got the power

• brucealmighty

Medlem
    19 december, 2004 vid 12:41

Graf efter att ha läst dina inlägg blev jag fundersam, var det inte du som var en fredens man, i slutändan verkar det som att du hotade att slå ner en av våra bröder i ett inlägg. Tänk på stavnäning också och kom ihåg ett komma tecken här och där skadar inte ibland.
    Ta hand om dig cool.gif

Sida 2 av 2

Diskussionen ‘Steffo en bra länk?’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Steffo en bra länk?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.