Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Steffo Exclusive EH 2005
-
Steffo Exclusive EH 2005
Publicerad av rambo_johnson på 21 december, 2004 vid 16:26Kite och bräd design… kiteboardbuilder fast för kitedesign… kan bli intressant…. plus lite nya goa kites
patrikol svarade 20 år, 4 månader sedan 15 Medlemmar · 35 Svar -
35 Svar
-
De är ju riktigt snygga i år, Cirkustält-design är borttagen då?
-
Du får understryka att alla på bilden är 11 så folk inte tror att dom har med noth att göra!
-
faaaaan va fet ganjakiten är! ! ! du vet att jag ska ha 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21
-
Svar till:
Du får understryka att alla på bilden är 11 så folk inte tror att dom har med noth att göra!
[/ QUOTE ]
vet inte vad du snackar om mannen, vad eller vem sitter du o tänker på, dina svar är obegripliga…
-
Är det rätt uppfattat att Freestyle och Wave har ersatts av en enda modell? Om man anser att en modell är lika grym både för wakestyle och häng så har iaf inte jag nått att klaga på.
(bara udda storlekar eller?)
Ser fram emot mer info om bom och riggning av dom nya drakarna…
-
Svar till:
faaaaan va fet ganjakiten är! ! ! du vet att jag ska ha 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21
[/ QUOTE ]
21 kiter å inge körkort !!!!!!!
-
Svar till:
Är det rätt uppfattat att Freestyle och Wave har ersatts av en enda modell? Om man anser att en modell är lika grym både för wakestyle och häng så har iaf inte jag nått att klaga på.
(bara udda storlekar eller?)
Ser fram emot mer info om bom och riggning av dom nya drakarna…
[/ QUOTE ]
7 mid – 8 high -9 mid osv… finns ett gäng fler färger…
-
enligt secret sources ska det komma två olika drakar, en wake i ojämna nummer och en höppedrage i jämna nummer. dessutom ryktas även om två bommar, en clean and simple och en med 5e-lina-grejs. för mer info posta hugo!
-
Sa ja förresten att det är slut med EH design för best, dom kör gamla Freestyle designen för 2005, sen är det slush…
-
ganjakiten liknar ju flexifoil strike på pricken!
-
fan gillade trekanterna bättre. men alltså, enda skillnaden i design mellan wake och hopp är alltdså AR-talet? känns ju sådär…menar finns ju mycket annat att leka med…
om det finns en 5:e-linabom och en vanlig, då utnyttjar man alltså inte design-fördelen med tunnare leading-edge alltså?
-
Svar till:
ganjakiten liknar ju flexifoil strike på pricken!
[/ QUOTE ]
skulkle jag inte vilja säga.. om man bortser från färgvalet dårå
Logga in för att svara.