Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Steffo fraga
-
Steffo fraga
Publicerad av anonym-anvandare på 23 januari, 2004 vid 18:44Vem e inne mest pa steffo
patrikol svarade 20 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Rambo är inne mycket också! Dessutom så bidrar han med en jäkla massa fina bilder filmer och sitt kunnande! Så vi får inte glömma bort honom! Kolla på Användarlista klicka sedan 2 ggr på Inlägg så ser du hur många inlägg som var och en gjort.
-
Vad vore steffo utan rambo? men filma lite mer där nere nu va?
-
vi har mer video på G, UltraSport.no s C.Nerdrum är här med kempe gott ustyyr, vi gotat en del idag, men bilderna blev för bra så vil håller på dem föra tt skcika till Kiteworld Mag…
-
Svar till:
vi har mer video på G, UltraSport.no s C.Nerdrum är här med kempe gott ustyyr, vi gotat en del idag, men bilderna blev för bra så vil håller på dem föra tt skcika till Kiteworld Mag…
[/ QUOTE ]
E det en Bull Mastiff ??
-
1*patrikol 1626
2*Rambo_Johnson 1497
3*hengo 1243
4*KiteLife 1219
5*zoolander 686 -
jag va inte så jalla dålig på att gissa.. men tänkte dock inte på rambo.. eller pan..
-
Ja fast Pan har tacklat av lite! Han börjar väl bli gammal!
-
What are these Titles about?
Everyone has a title within the forum. You will notice them below the Username in each post. Some titles are automatically assigned based on the number of posts a user has made, and some titles are assigned by the forum owner to denote official representatives of the company or other VIPs in the forums.0 stranger
25 newbie
50 journeyman
100 member
200 enthusiast
400 addict
700 old hand
1200 veteran
1600 Pooh-Bah
2500 Carpal ‘Tunnel -
Jo fast då försvinner ju hela idén med titlen! Dessutom är det ju bara för VIP s Och någon sådan har jag aldrig varit! Spamma är fusk och jobbigt för andra så det är inte tillåtet!
-
Hehe … fattar inte att ni har så mycket tid att spendera framför steffo =)
Fast nån måste ju hålla igång det hehe .,,, har en bit till innan man kommer till era siffror -
Ja hade man inte varit pappaledig så hade man definitvt inte haft tid!
-
Haha du vill ju bara ha kvar titel för att du är så aktiv ; ) Fan va ni skriver gubbar tog mig hur långt tid som hellst och få ihop mina inlägg ; (
Ibland måste man ta tag i lite grejor och då blir det inte så mycket tid på steffo ; ( men jag varje dag så ni kommer inte undan ; ) ska försöka bättra mig . . .
//Pan
Logga in för att svara.