Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Steffo med Tapatalk på iPhonen?!
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Steffo med Tapatalk på iPhonen?!
Publicerad av zilversurfarn på 26 januari, 2010 vid 16:49Nån som hunnit prova? Är det värt 22 spänn eller inte?
dude svarade 14 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Nu har jag själv ingen Iphone utan en Nokia N900, men vad är det som är jobbigt att gå in på steffo med webläsaren direkt?
-
Laddade hem den igår. Mkt smidigare gränssnitt. Visst det funkar i webbläsaren oxå men man slipper allt scrollande o zoomande.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Zilversurfarn;596434 wrote:Laddade hem den igår. Mkt smidigare gränssnitt. Visst det funkar i webbläsaren oxå men man slipper allt scrollande o zoomande.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Soft, kul att du gillar den!
Men följer alltid den där lilla “Sent from my iPhone using Tapatalk” med?
-
Laddade precis hem tapatalk men förstår inte hur man kommer igång. Hur loggar man in?
-
Testat lite taptalk bara! Mao kan ni igga föregående meddelande hehe!
-
Jag kör tapatalk på min Desire och det funkar bra, utom att den inte verkar vilja visa gifvars surfnet-meddelanden. Sen provade jag att söka efter meddelanden och då fick jag veta att Steffi tapatalk-plugin var för gammal.
-
Rasmus_W;622426 wrote:Jag kör tapatalk på min Desire och det funkar bra, utom att den inte verkar vilja visa gifvars surfnet-meddelanden. Sen provade jag att söka efter meddelanden och då fick jag veta att Steffi tapatalk-plugin var för gammal.
Den är uppdaterad sedan någon dag tillbaka.
-
Man kommer inte åt att se köp och sälj, är det korrekt uppfattat av mig?
//henke
-
OLANDERSSON;624317 wrote:Man kommer inte åt att se köp och sälj, är det korrekt uppfattat av mig?
//henke
Testing testing
-
Skumt, kikade igenom ditt inlägg å allt ser rätt ut. Steffo får kika på det.
-
Fungerar för mig. Vilken version har du i luren? iPhone/Android?
-
Jag har den senaste av iphonelurarna 4:an ,hm konstigt.
Logga in för att svara.