Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing steffo.nu….trist!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2002 vid 07:21

Hoppa & skit
    Din lilla plit.

• surferboy

Medlem
    16 april, 2002 vid 07:49

På vilket sätt är den bättre då?? Du får ju en sämre överblick över inläggen där.

Den här konfen är GRYM!!! Visst inga surfbilder men det är inte därför jag kommer hit. Bilder och annat glättigt hittar du på en massa andra sajter som inte är till för att snacka.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2002 vid 08:47

Bygg en roligare då. Tröttsam kille eller…

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2002 vid 10:49

grym my ass….

• surferboy

Medlem
    16 april, 2002 vid 11:18

Gör en själv då så får vi se hur grym den blir!! Gillar du inte konfen så är det bara att dra.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2002 vid 13:59

Jag håller med de andra..
    Du får allt ta Å hoppa & skita.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2002 vid 15:17

tycker fortfarande att den ser trätråkig ut….vilket gör att man håller sig borta, so seeya

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2002 vid 15:25

börja kita o häng på stranden istället för här om du inte gillar mög-steffo

• dr-masse

Medlem
    16 april, 2002 vid 15:31

Ah, dessa begåvade resonemang. Det är ju själklart utseende på en konf som styr om man är där eller inte! Om den handlar om något man är intresserad av, innehåller en massa funkis grejor eller har folk som man kan dela erfarenheter med är väl inte så petigt.

Bara den är snygg.

“Ah, varför besöker du den där konfen om “historiska tvättmaskiner mellan 1952 och 1978″ så himla ofta?”

“Jo, sörru. Den är ju så himla snygg! Kassa inlägg, risig närvaro, tre deltagare (varav jag är två under olika namn) och lite trist attityd (den tredje deltagaren) är ju sådär. Men den är så fetsnygg att jag är där flera gånger om dagen! Sa jag att jag byggt den själv?”

Några av de, enligt min mening, bästa konfarna är inte alls särskilt snygga. Men innehållet är desto bättre. Så de besöker jag. rec.windsurfing, neilprydemaui.com är ju två exempel på fula men bra konfar, tycker jag.

Denna konf är både stilren å funkis. Jag begär inte mer, framförallt inte av folk som sätter av fritid för att fixa det hela. Beundran är snarare på sin plats, eller?

Nu misstänker jag starkt att ditt inlägg bara var ett sånt där “öh, nu skall jag reta de lite” och att jag inte borde brytt mig, men va f-n.

Surfa På!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2002 vid 15:35

Ack dessa pedagogiska resonemang…

Hoppa i plurret och var glada i stället för att man kan snacka här på nätet. Ni som klagar ta ett truckkort så ni kan träcka i sommar.:)-

• anonym-anvandare

Medlem
    16 april, 2002 vid 16:01

Det måste vara vädret …

Kör hård

• q-lobo

Medlem
    16 april, 2002 vid 18:09

passar just bra att vara anonym när du ger kritik…
    ett namn med adress bakom skulle väl inte sitta fel men du är väl för feg

• jonas-j

Medlem
    16 april, 2002 vid 19:06

Faan det kan du inte säga…. Det är ju vad man gör det till…. Registrera dig och skriv vad du heter eller vågar inte du det…

/Jonas

• hesse

Medlem
    16 april, 2002 vid 22:34

Om man få lova att kritisera din kritik lite så gör jag gärna det med risk att verka petig.
    Men, gillar du inte sidan borde det inte då bättre för både dig själv och oss andra som tycker
    den är bra att du kanske inte går in på den? eller så kan du ju alltid lägga ner en jävla massa tid på att göra
    en egen “snygg” sida som någon förmodligen gjort med detta mästerverk.
    Prova läs texten och strunta i resten…
    Ha det

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2002 vid 08:44

får man inte tycka….tycker iaf igen, trätrist! har för mig att den var bättre förr?!!?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing steffo.nu….trist!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.