Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Steffo Video Awards 2006 – Nomineringar

• frippe75

Medlem
    18 januari, 2007 vid 07:03

@jOHNjRAMBO 360451 wrote:

…….. när det sker på töntiga vilkor, vill du sloss med kniv skall båda ha kniv..thats it.

Skulle vara intressant att höra på vilket sätt kniv-analogin får en mening i denna tråd ??????

Rambo, du vill förmodligen bara bumpa “antal inägg” precis som jag 🙂

Fast har du ett svar på min fråga är jag intresserad…

• johnjrambo

Medlem
    18 januari, 2007 vid 10:11

avisst snart e jag ikapp daj muahaha.
    Ja men va fan, speed, freestyle, vågor o åka fram o tillbaka gippa filmer, seriösa eller mindre seriösa, svaret e ju givet redan utan att man behöver rösta..

• naish

Medlem
    23 januari, 2007 vid 12:54

Jag vill Se filmen filmen som dannek har gjort men jag kan inte ladda ner den???

• gurra1978

Medlem
    23 januari, 2007 vid 13:41
    Naish;361520 wrote:
    Jag vill Se filmen filmen som dannek har gjort men jag kan inte ladda ner den???

Den låg på junkshop servern under en begränsad tid eftersom den var på 2 Gb. Nu är det borttagen. Länken fungerar alltså inte längre. Det finns en mindre version ute någonstans. Vet ej var dock.

• steffo

Medlem
    23 januari, 2007 vid 14:48
    Naish;361520 wrote:

Kolla i länk arkivet, där finns två andra versioner.

• danneman

Medlem
    23 januari, 2007 vid 18:59

här går det nu att ladda filmen + trailers visserligen inte 2gb men 620mb dock http://stage6.divx.com/members/361445

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Steffo Video Awards 2006 – Nomineringar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.