Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Steffo Video Awards 2006 – Nomineringar

• frippe75

Medlem
    18 januari, 2007 vid 07:03

@jOHNjRAMBO 360451 wrote:

…….. när det sker på töntiga vilkor, vill du sloss med kniv skall båda ha kniv..thats it.

Skulle vara intressant att höra på vilket sätt kniv-analogin får en mening i denna tråd ??????

Rambo, du vill förmodligen bara bumpa ”antal inägg” precis som jag 🙂

Fast har du ett svar på min fråga är jag intresserad…

• johnjrambo

Medlem
    18 januari, 2007 vid 10:11

avisst snart e jag ikapp daj muahaha.
    Ja men va fan, speed, freestyle, vågor o åka fram o tillbaka gippa filmer, seriösa eller mindre seriösa, svaret e ju givet redan utan att man behöver rösta..

• naish

Medlem
    23 januari, 2007 vid 12:54

Jag vill Se filmen filmen som dannek har gjort men jag kan inte ladda ner den???

• gurra1978

Medlem
    23 januari, 2007 vid 13:41
    Naish;361520 wrote:
    Jag vill Se filmen filmen som dannek har gjort men jag kan inte ladda ner den???

Den låg på junkshop servern under en begränsad tid eftersom den var på 2 Gb. Nu är det borttagen. Länken fungerar alltså inte längre. Det finns en mindre version ute någonstans. Vet ej var dock.

• steffo

Medlem
    23 januari, 2007 vid 14:48
    Naish;361520 wrote:

Kolla i länk arkivet, där finns två andra versioner.

• danneman

Medlem
    23 januari, 2007 vid 18:59

här går det nu att ladda filmen + trailers visserligen inte 2gb men 620mb dock http://stage6.divx.com/members/361445

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

31 av 36 svar januari 2007
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA