Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Steffo Video Awards 2006 – Nomineringar
-
Steffo Video Awards 2006 – Nomineringar
danneman svarade 17 år, 10 månader sedan 18 Medlemmar · 36 Svar
-
@jOHNjRAMBO 360451 wrote:
…….. när det sker på töntiga vilkor, vill du sloss med kniv skall båda ha kniv..thats it.
Skulle vara intressant att höra på vilket sätt kniv-analogin får en mening i denna tråd ??????
Rambo, du vill förmodligen bara bumpa “antal inägg” precis som jag 🙂
Fast har du ett svar på min fråga är jag intresserad…
-
avisst snart e jag ikapp daj muahaha.
Ja men va fan, speed, freestyle, vågor o åka fram o tillbaka gippa filmer, seriösa eller mindre seriösa, svaret e ju givet redan utan att man behöver rösta.. -
Jag vill Se filmen filmen som dannek har gjort men jag kan inte ladda ner den???
-
Naish;361520 wrote:Jag vill Se filmen filmen som dannek har gjort men jag kan inte ladda ner den???
Den låg på junkshop servern under en begränsad tid eftersom den var på 2 Gb. Nu är det borttagen. Länken fungerar alltså inte längre. Det finns en mindre version ute någonstans. Vet ej var dock.
-
Naish;361520 wrote:Jag vill Se filmen filmen som dannek har gjort men jag kan inte ladda ner den???
Kolla i länk arkivet, där finns två andra versioner.
-
här går det nu att ladda filmen + trailers visserligen inte 2gb men 620mb dock http://stage6.divx.com/members/361445
Logga in för att svara.