Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Steffos härligaste personlighet…
-
Steffos härligaste personlighet…
Publicerad av pjoter på 29 mars, 2006 vid 09:12Mmm, den här killen slog faktiskt mille, patrik å jonaish med hästlängder, e det nån mer än jag som saknar honom?
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=38700
du kanske har sett honom i Cab ludde??
santawasasurfer svarade 18 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Hahaha, han är helt sjuk i huvudet!
Hon som äger hotellet nere i Cabs sa att han verkade nerknarkad hela tiden.. Typ paranoid och nojig för allt. Bara för att någon hade tagit en kopia av hans pass(som många uthyrningsställen osv gör) så var han tvungen att ringa till svenska ambassaden för han trodde hans indentitet var stulen!
go kille
-
hehe fan vilken lirare. fattade inte ett skit av tråden innan men bara det som hed skrev är ju klockrent
-
alla trådar den mannen startat eller skrivit på har alla varit sjukt bra underhållningsvärde 🙂 frågan är bara: finns han, det är nästan lite för bra för att vara sant 🙂
-
Jag sålde en kite till han. Skickade med Bussgods och dem kan ju ta lite tid på sig plus att när ska spåra kollinr på deras hemsida så är dem inte alltid så snabba. Så han trodde han hade blivit blåst av hela Steffo för att jag hade med kite försäljningen i en tråd. Han började då radera alla sina inlägg här.
Sjukt skum…
-
hehe fan vilken kille alltså.. undrar om han pröjsar med plastpengarna på krogen osv
-
Jag är inte inne så ofta och har inte läst mannens “sjuka” inlägg.
Det är dock tråkigt att det blir personangrepp och skitsnack, eller?
-
surfmc wrote:Jag är inte inne så ofta och har inte läst mannens “sjuka” inlägg.
vad ska vi göra då? det blåser ju inget.
nej men det är väl inte så farligt. personligen hade jag inte tagit illa upp om det varit jag ifråga,.. men det är ju jag det
-
santawasasurfer wrote:surfmc wrote:Jag är inte inne så ofta och har inte läst mannens “sjuka” inlägg.
nej men det är väl inte så farligt. personligen hade jag inte tagit illa upp om det varit jag ifråga,.. men det är ju jag det
Vilken jävla looser
-
Svinet wrote:santawasasurfer wrote:surfmc wrote:Jag är inte inne så ofta och har inte läst mannens “sjuka” inlägg.
Vilken jävla looser
tyck det då 😀
-
det finns en förklaring till allt nu på kitenation
helt logiskt o så -
hahaha.. det förklarade ju allt!
jaja, kjellorix, du verkar ju läsa det här så hoppas allt är väl med dig! du är mig en riktigt underlig filur som gav mig/oss mkt nöje när du behagade skriva märkliga mess här på steffo. Hoppas du inte tar illa upp för att du återuppväcks såhär.
Vem vet vi kanske ses nån sommar om du inte gett upp surfingen också.
-
AV HatMAn på kitenatio.se
Här kommer några tillspetsade sanningar om vad de e för folk som hänger på KN o Steffo egentligen!Anonyma
De är de som aldrig loggar på men gluttar på alla inlägg men aldrig ger sig in i diskussionen. Om de skriver ett inlägg (oinloggat) så är det ofta seriöst och undertecknat.KiteBratts-kids
Bratsen från Danderyd vill oxo kita efter att ha sett kiting under en partyweekend i Marbeja. Pappa hostar upp för grejorna. De står på Gärdet i rosa tenniströja o försöker fatta varför skiten inte flygen i 0 vind. Är ofta autodedukt (självlärda/vet bäst själva). Tenderar att ge moderatorn på forumet fullt upp med att redera obscena inlägg och personangrepp. Inte ovanligt med inägg kl 3 på natten efter en spritbuffe på Sture.Hardcore-vet-bäst-dudes
Detta e snubbarna som hållit på ett tag o nu tycker att de vet var skåpet skall stå. Kör oftast LEI. De tråkar gärna ut dig med nån obskyr kite-berättelse från Marocko o skryter om sina kiteskador. De tror att de e skittuffa eftersom de precis lärt sig att köra unhooked o babblar med varan om nästa ”hardcore move” de skall sätta. De skriver ibland lite småspydiga svar på Foilfanatikernas inlägg som de tycker är mesiga.Foilfanatiker
Detta är 30+ gubbarna. De skriver ned forumen om hur lätta vindar de har lyckats surfa i med sina foils. Gillar att göra listor på fördelar med sina foils bara så att de kommer ihåg varför de kör på dem. De mest fanatiska ”råkar” även höra till kategorin ”Återförsäljare”. När ”Hardcore-vet-bäst-dudes” undrar vad de kan göra som är hardcore blossar vilda debatter upp. Ibland träffas foilfanatikerna och har foilfest!Återförsäljarna
Denna kategori är mästare i att maskera alla sina inlägg som informativa och välvilliga när de egentligen bara försöker hypa o kränga och sina produkter. Svarar mycket på Rookie-frågor om utrustning. Gillar även att referera till vad elitåkare i helt andra delar av världen har lyckats uppnå för resultat med deras märke.Rookiesarna
Dessa glada, intet ont anande, nybörgare som precis gått kurs och nu skall fortsätta i stockholmområdet. Vad de inte vet är att Torö ger, Torö TAR. Under tiden så lusar de ned forumen med frågor som besvarats 1000 ggr om tidigare. Rookiesarna är hett villebråd för ”Återförsäljarna”.Kitegirls
De skriver mest inlägg om vilken maskara de skall ha när de surfar, vilka kitefärger som e finast o sånt. Gillar att glutta på alla spänninga kitesnubbar. Ibland träffas Kitegirlsen
och har Girlcamp!Mvh
Hardcore-vet-bäst-dudePS Den som inte läser detta med glimten i ögat är en humorlös torrboll.
HAHAHA… fan.. de bästa jag har läst, ooo… hahah
fan mille blir besviken på dig.. du får ju öppna käften lite mer tycker ja.. va inte så jävla rädd för att bli bannad lr något…
ska man regga sig där :/ ful jävla sida har dom men rätt så gymma gubbar som någon nice person skulle ha läxat upp för länge sen 😀
Logga in för att svara.