Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › steffo’s roligaste person
-
Det var ju det jag sa.. skit i å svara, så kanske tölpen lessnar
-
jonaish wrote:skriv den du tycker är roligast i tråden så fixar vi en omröstning sen..!!! 😀
BARA Tööööser… 😀
näää, de finns ju bara 10 st å ingen här känner dem 😉 *skoja*
killar/tjejer …. hundar/katter
namn bara..
Är inte du från skåne?
utkastad från lunarstorm, hatad på steffo och nu hatar vädret dig också: http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,67745969_852_p_,00.html
…kanske e ett sätt att tysta dig?
-
walle wrote:Är inte du från skåne?
utkastad från lunarstorm, hatad på steffo och nu hatar vädret dig också: http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,67745969_852_p_,00.html
nä,, från Stockholm…!!
aldrig varit på lunarstorm, hooollllaa ballllloar på steffo och yes!! vädret gillar mig inte och det är därför de blåser mer här nere varje år 😀 yesss ägd..!!
ska över 14000 skåningar som är strömlösa tysta mig…?!?! 😉
-
jonaish wrote:walle wrote:Är inte du från skåne?
nä,, från Stockholm…!!
aldrig varit på lunarstorm, hooollllaa ballllloar på steffo och yes!! vädret gillar mig inte och det är därför de blåser mer här nere varje år 😀 yesss ägd..!!
ska över 14000 skåningar som är strömlösa tysta mig…?!?! 😉
Stockholm-> där har vi felet
-
Kan nån driftig person ta å ringa stockholm och fråga hur de gjorde för att bli av med honom… vi behöver hjälp utifrån med den här….
-
NN4AN_Mike wrote:Kan nån driftig person ta å ringa stockholm och fråga hur de gjorde för att bli av med honom… vi behöver hjälp utifrån med den här….
hahahaaaaaaa……alltid lika rolig 😉
-
pewe wrote:Har hittat han!!! Dett är fan roligt!! hahahhahahahhahaha
fan pewe akta dig så jag inte skjuter dig med min pilbåge
-
kan inte ni bara hålla käften och ge fan i att skräpa ner min tråd…….!!
-
jonaish wrote:kan inte ni bara hålla käften och ge fan i att skräpa ner min tråd…….!!
Har du inga kompisar eller är du Gay och letar efter din lycka i andra pojkars pastej? -
Har du svårt att läsa? Ge fan i att skräpa ner tråden.
Har du inget att komma med så, GE FAN I ATT SKRIV.
-
jonaish wrote:Har du svårt att läsa? Ge fan i att skräpa ner tråden.
Har du inget att komma med så, GE FAN I ATT SKRIV.
förlåt 🙁 -
NN4AN_Mike wrote:Kan nån driftig person ta å ringa stockholm och fråga hur de gjorde för att bli av med honom… vi behöver hjälp utifrån med den här….
Annars finns det en rätt så fiffig funktion här på steffo, om man klickar på användarens namn, visa allmän profil, så kan man sedan klicka på “lägg till
på din ingoreralista”. Därefter ser man inga inlägg från den personen igen!:wink: -
KurtKomet wrote:NN4AN_Mike wrote:Kan nån driftig person ta å ringa stockholm och fråga hur de gjorde för att bli av med honom… vi behöver hjälp utifrån med den här….
Annars finns det en rätt så fiffig funktion här på steffo, om man klickar på användarens namn, visa allmän profil, så kan man sedan klicka på “lägg till
på din ingoreralista”. Därefter ser man inga inlägg från den personen igen!:wink:Tack! 🙂
och vipps e den drygaste borta i min insnöade steffo värld 🙂
Logga in för att svara.