Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stekhet Afton 2006
-
surfslusken wrote:Hmmm… plötsligt verkar det som alla Göteborgs surfares bilar/bussar packat ihop eller blivit insnöade osv osv, och alla är ute eftersamåkning till Varberg.
Kan väl inte ha nåt o göra med att Stekheta i år lagts på en fredag och det utlovats pilsner?????;)
Men d e lugnt, ja får helt enkelt lägga ännu mer på kylning!:)
Jag misstänker att Olas backe går utmärkt att köra uppför egentligen.. 😀
-
Ja, men bussen är inte fyrhjulsdriven.. Kommer du och grusar den ordentligt så går det kanske… 😉
-
surfslusken wrote:…plötsligt verkar det som alla Göteborgs surfares bilar/bussar packat ihop eller blivit insnöade osv osv, och alla är ute eftersamåkning till Varberg.
Kan väl inte ha nåt o göra med att Stekheta i år lagts på en fredag och det utlovats pilsner?????;)
Men d e lugnt, ja får helt enkelt lägga ännu mer på kylning!:)
Aaah, tur att man har gångavstånd då?! 🙂
Tänkte dyka upp och hoppas att det blir lika underhållande som förra året!
-
Kul och intressant att få en dos prylsnack, coola filmer, snack med surfpolare och kall bira. Tackar! 🙂
-
Instämmer! Vart grymt gött med lite öl, surfrullar och skitsnack.. 😀
-
Tack alla supertrevliga västkustvindsurfare! Jag hade sjukt trevligt denna stekheta afton. Bättre än förra året och faktiskt några grader hetare än helgen innan utanför Stockholm. Många plattor öl blev det och trevliga nya bekantskaper. Kul som faasen att så många kom. Bilderna i min kamera är så otroligt suddiga att de knappas kan användas (supertack till fotografen, som om jag inte minns fel var Ila – tack för allt föresten). Nedan är dock några av de bättre. Återigen stort tack till alla som kom! /Jesper
1) Superspännande final i KelaProsnurren mellan Linda och.. vad fasen hette du nu igen?
2) Staffan B snackar freestyledomarutbildning!?
3) KelaProsnurrvinnare (namn?) med sitt förstapris (SO 5.3)
-
Tack för cool surfrulle och en öl eller två!
Lyste upp och värmde i vintermörkret.Du är välkommen till Västkusten när som helst! 😉
/Magnus -
Strålande kväll måste jag säga. Lite mera varierat än förra året då det blev lite väl mycket SOsnack. Tack för en trevlig kväll!!
-
Kanontrevligt.
Schyst med många modeller att titta på. Alltid inspirerande att se någon hitta så många features på prylar och gå lös på termer. Scyst med Calle N produktion. Samt Blackwater var naturligtvis en värdig avslutare. Jag tog 3 öl. -
Tack alla som kom o gjorde kvällen till vad den blev! Otroligt kul hade jag iaf, sorry för dom suddiga bilderna men jag hade ju hunnit få i mej nån pilsner jag me.
Ser att några här erkänner att dom tog en pilsner eller kanske två, t o m nån som har tre på sitt samvete;) Men me tanke på att de gick åt 6 brickor x 24 pilsner = 144 stycken måste vi vart nåra som snitta fler än 3! (Bla Jesper B och jag själv).
-
Kolla bilden. Vad gör Jesper egentligen????
Har han inte blivit lite väl het på Kelas förlängare.
Förresten – Kela eller kela? Med K eller SCH-ljud? :cool2:/S..
-
😀 😀 😀 !!!
Tackar för en trevlig dragning…..eh tillställning menar jag 😉
//Glenn
-
Och här skulle man kunna skriva något om SDM och RDM. Men det gör jag inte, som den finkänsliga person jag är.
Väldigt rolig bild! 🙂
-
Kanske bara är jag, med är det ingen som lagt märke till den svarta i bakgrunden, den mellan knäna så allt säga.
/Daniel:santa: -
dr Masse wrote:Och här skulle man kunna skriva något om SDM och RDM. Men det gör jag inte, som den finkänsliga person jag är.
Du menar att det här är det slutgiltiga beviset för att RDM är skönare?
Logga in för att svara.