Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stekhet Afton Varberg
-
Då hör du nog till en utrotningshotad grupp av den arbetsföra befolkningen i landet.
Jävlar de börjar bli bistert nu, o då menar ja inte bara vädret.
-
Bildvisningsfilmen är på G jag har ett första exemplar på datorn och jag hoppas att det blir tillräcklig kvalitet på filmen så det inte ser skit ut.
PZ
-
Här är en lite annorlunda syn på hur HSM ska marknadsföras: http://www.continentseven.com/windsurfnews505.html
Tüsk!!
-
Ja shit grymma moves, vill se mer sånt på hemmaplan kom igen grabbar mer style i hoppen 🙂
-
Senaste nytt är att det kommer finnas en massa gratis ex av NordicSurfersMag på Stekhet Afton Varberg nästa fredag.
Känn dig fri att komma förbi och plocka ett ex av denna grymma tidning!
Stort tack till Mathieu Turries och NordicSurfersMag som ställer upp med denna spons!!!!!!
Vi ses,
JB
-
Kom just på att jag har superfräscha 08 Fire 4.0+5.0 ligger. Om någon vill köpa till ett fint specialpris dagen till ära, skicka PM senast onsdag lunch så plockar jag med dem.
Jag har även en 07 Starsurfer S, 235*72, 117 liter nybörjar- och lekbräda (kul i också vågor faktiskt samma shape som Aero. Har även kört lite SUP på den). Inklusive boardbag och hjul till boardbag:en. 4300:-
-
Ola! Detta inte ett naserimöte! Häng, ljug, ljud bild och förtäring är högsta prioritet!!
Apropå bild och ljud har jag den äran att konfirmera ryktet om en rykande färsk film från ingen mindre än V-berg egen hårdladdande, fd tokholmare och tillika kulingvarnare Gurra! 18 minuter om fem glada tokladdare i Apelviken!!!
/JB
PS: OK, lite naseri kanske smyger sig in trots allt. Jag har också lite blandat beg liggande…
-
OK, nu är bussen och trailern packad med så otroligt mycket vindsurfgodis så jag knappt kan fattare. Dessutom väskan full mer rykande färska surfrullar, fattar inte hur vi ska hinna med – blir svårt att välja, dessutom såååå mycket bildspel, löjligt fina priser till Aeronsnurren, Ila garanterar att förfriskningarna räcker, som grädde på moset en massa local bästkustinslag. Gamla rävar, polare från 80-tal, nya rippers medflera, med tonvikt på flera, har hört av sig och kommer…
Ska detta bli den hetaste stekheta någonsin????
Vad ni än har för planer för i morrn – se till att komma!
Ses på plats,
JB
-
Klippte precis ihop det sista på rullen och la in en lite superfreaky bonusmaterial från Gotland. Det hemligaste av det allra hemligaste secret vågspotet i hela Sverige går av…..eller? Kom och spana in 😉
Stekhet Afton kommer bli grym i år. Vi syns.
-
Sammma tid – samma kanal!
När är det min tur att vinna i snurran?
Magnus
Logga in för att svara.