Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stekhet afton varberg
-
Stekhet afton varberg
Publicerad av jesper_b på 14 september, 2009 vid 14:46BOKA 10 oktober!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mer info kommer såsmåningom.
/JB
calle_b svarade 15 år, 5 månader sedan 20 Medlemmar · 68 Svar -
68 Svar
-
Haze;575965 wrote:Hmm kitetävling i Varberg då. Är det den du menar 😉
Nej men det kanske kan göra ett redan stekhett event ännu hetare, som sagt mer info väldigt snart, kommer bli något i hästväg, boka eftermiddag/kväll.
/JB
-
innan du drar igång ytterligare stort projekt… så behöver du avsluta redan påbörjade…
-
frippe75;576185 wrote:innan du drar igång ytterligare stort projekt… så behöver du avsluta redan påbörjade…
Va?
Då kan man ju aldrig starta några nya projekt?
Näe, det där begrep i alla fall jag inte alls. 😀
-
Första flyern för Stekhet 2009, signerad av Fredrik ’Kulingvarning’ Jonsson:
-
Just det, kanske ska tilläggas att fint pris delas ut av mig till den som gör den snyggaste (i vid mening – ta gärna ut svängarna) flyern. /JB
-
Mer info om det redan späckade programmet inom kort. Dock: Vill man klämma nya Bolt ordentligt i sömmarna så vet ni vart ni ska vara 10 oktober.
-
Många tycker Bolt är skitfult, själv vet jag inte riktigt?
-
Hej Jeppe! Är det för sent med ett flyerbidrag till?
Saknar dock lite loggor. Slänger upp den här så får du kolla./Robban
-
Haze;576997 wrote:Hur blev det med surfbrädorna? Tog du hem de oxå?
You bet!
Har rätt mycket kvar att packa upp men de här babisarna står just nu och glänser utanför mitt garage. Finns självklart att beskåda på stekhet! -
Meeru-Robban;577097 wrote:Hej Jeppe! Är det för sent med ett flyerbidrag till?
Saknar dock lite loggor. Slänger upp den här så får du kolla./Robban
Absolut inte för sent, tvärt om kör så det ryker. Jag tänker mig en ordentlig tävling på plats mellan utlagda flyers på denna tråd. Röstning av stekhetaftonbesökare och finfint pris för ballast flyer delas så klart ut då, är man inte där kanske man missar detta och andra priser…
Bifogar några loggor som ni kanske kan leka med? /JB
-
Kommer de att erbjudas möjlighet att följa evenemanget live på nätet för oss som inte kan närvara?
Logga in för att svara.