Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stekhet afton varberg
-
Ila, man måste vara där – finns inget annat.
Jag kunde inte låta bli att knopa ihop en egen liten inbjudan när jag fick bilden nedan från Maui. Bilden är från stranden hemma hos Jeff (ägare, grundare av Hot) där allt som kommer från den firman sätts på prov. Lite mer info om stekhet också. /JB
-
Jesper_B;577119 wrote:Absolut inte för sent, tvärt om kör så det ryker. Jag tänker mig en ordentlig tävling på plats mellan utlagda flyers på denna tråd. Röstning av stekhetaftonbesökare och finfint pris för ballast flyer delas så klart ut då, är man inte där kanske man missar detta och andra priser…
Bifogar några loggor som ni kanske kan leka med? /JB
(sorry kulingvarning om jag rippade en bild jag inte fick…)
Alltid sjukt kul att leka! Kommer inte vara där, men bjuder ändå på ett lite galet bidrag,
– trots att flyern inte kommer ligga där om inte den printas ut vill säga:)Ha så skoj, stekare
-
Den var väl lite skön Calle, och visst ”ändamålen helgar medlen” hehe, den var lite fin faktiskt lite ”oj min fina flyer som låg i favvojeansen som tog en sväng i 60° programmet i washern” nice one.
men, vi har oxå en ett tryck att bidra till i flyermakandet.
//Fredrik
-
Och meeru-robban du verkar kunna detta for real, makes us all look less good….snyggt.
Fredrik
-
FJ69;578732 wrote:Den var väl lite skön Calle, och visst ”ändamålen helgar medlen” hehe, den var lite fin faktiskt lite ”oj min fina flyer som låg i favvojeansen som tog en sväng i 60° programmet i washern” nice one.
men, vi har oxå en ett tryck att bidra till i flyermakandet.
//Fredrik
haha! Rätt på pricken – och dääär var loggan oxå!
För mig var det lite mer ”favvojeansen satt ovanpå våtdräkten senaste surfet”…
Jag bara leker(som synes) medans Meru-robban knows the skit, inget snack om den saken.Fridens, jag kanske langar upp ett till urflippat bidrag, bara för att det är så jäkla skoj.
-
Du behöver inte rättfärdiga ditt bidrag med att du ”leker”, ditt bidrag knäcker mitt bidrag varje dag i veckan! Men visst är det lite kul….roligast blir nog i o f s att vara där!;-)
//Fredrik
-
Tack Fredrik! Inget rättfärdigande i utrycket ”leker” – för det är precis det jag gör.
Hur gör ni sen, släpper ni den upphajpade rullen med allehanda dubbelkrasher och stoke?
Så sjukt sugen på att se den.Fridens!
-
Jesper_B;578629 wrote:Ila, man måste vara där – finns inget annat.
Jag kunde inte låta bli att knopa ihop en egen liten inbjudan när jag fick bilden nedan från Maui. Bilden är från stranden hemma hos Jeff (ägare, grundare av Hot) där allt som kommer från den firman sätts på prov. Lite mer info om stekhet också. /JB
Skön Aloha spirit iden bilden!
-
Calle_B;578698 wrote:(sorry kulingvarning om jag rippade en bild jag inte fick…)
Alltid sjukt kul att leka! Kommer inte vara där, men bjuder ändå på ett lite galet bidrag,
– trots att flyern inte kommer ligga där om inte den printas ut vill säga:)Ha så skoj, stekare
Byt ut allt de röda mot blått, klämm in att de bjuds på pilsner o vipps!!!
We have a winner!!! -
här e mitt lilla bidrag + Åsa/stenudden rullen med Ola H och Lars K
-
Hoppla, nu börjar det hetta till i flyertävlingen… Jag blir helt varm om pu… hjärtat när jag ser bidragen. Way to go! /JB
-
Jadu Calle filmerna kommer att ligga Kulingvarning efter evenemanget gått av stapeln, kanske med lite annorlunda klippning, men svar ja. Och Danneman den var snygg den med tycker jag……Skillz man!
Fredrik
-
lysande Fredrik. Men det där med annorlunda klippling… vadå?
Ila, tackar män.Blått o pilsner alltså…
Din SO-linje du sålde till mig för hundra år sedan är för övrigt orsaken till att jag är ”hotified”.Fridens
-
Ja evenemanget kräver ju nåt extra, så… mer vill inte Kulingvarningredaktionen yppa. Inget du behöver oroa dig över förövrigt har du ”laga förfall att inte närvara” beroende på ditt avstånd till Varberg, men det var close call…….
//Fredrik
BTW vind i veckan påt igen!
-
men jävlar vilka ”cliffhangers” Kulingvarning lägger upp nu. Jag döööööööööööör.
Först Teasern för Dubbelladdet o sen detta. Blir upprörd. Förövrigt verkar sambon, orsaken till att jag befinner mig här och inte på G-land, hyfsat positiv till en Malmö-flytt till juni. Finns hopp.Fridens
Logga in för att svara.