Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm Fre Eftermiddag

• Sthlm Fre Eftermiddag

Publicerad av frasselinho på 13 september, 2007 vid 09:32

Blir det ngt folk på Björkvik imorgon eftermiddag?!
    Foreca, w-guru, w-finder, har riktigt lovande prognoser medans svt o smhi har klenare, brukar dock lita mer på de tidigare.

surfbar svarade 17 år, 2 månader sedan 13 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • mr_soft

Medlem
    13 september, 2007 vid 11:23

jag ska nog testa björkvik imorgon. aldrig varit där.

• steos

Medlem
    13 september, 2007 vid 13:37

Åker dit jag med.

• micke69

Medlem
    13 september, 2007 vid 14:21

Jag funderade först på Mjölkudden, men det är nog mer folk i Björkvik. Är ju tillbaka på brädan efter ett låångt uppehåll så det känns bättre om det är andra surfare i närheten.

• bjornen

Medlem
    13 september, 2007 vid 14:31

@Micke69 414612 wrote:

Jag funderade först på Mjölkudden, men det är nog mer folk i Björkvik. Är ju tillbaka på brädan efter ett låångt uppehåll så det känns bättre om det är andra surfare i närheten.

I Fituna finns det alltid folk när det blåser S-SV. I alla fall när prognosen ser ut som den gör.

//Björn

• micke69

Medlem
    13 september, 2007 vid 14:37
    Bjornen;414618 wrote:
    I Fituna finns det alltid folk när det blåser S-SV. I alla fall när prognosen ser ut som den gör.

//Björn

Tack för svaret. Känns kanske lite långt att åka då jag bor i Nacka. Får bli ett besök när jag har en hel dag på mig tror jag.

• jocla

Medlem
    13 september, 2007 vid 16:35

Kan bli björkvik för mig också broende på vind. Är det tilräckligt för mälaren blir det nog kalhäll som är klart närmare efter jobbet.

• argulander

Medlem
    13 september, 2007 vid 17:43

Blir fituna i morgon em för mig och sonen Teo. Klas

• marangen

Medlem
    13 september, 2007 vid 22:33

@argulander 414686 wrote:

Blir fituna i morgon em för mig och sonen Teo. Klas

Klas, besökte dina kollegor idag och tog bort gipset och en decimeter långt stift i lilltån. Kan du som överläkare varmt rekommendera SURF som första bästa rehab…?(SURF SUGEN SOM SATAN!!!)

• robin

Medlem
    14 september, 2007 vid 07:43

Hur ser det ut på vattnet i Stockholmstrakten? I Sundbyberg rör det sig oroväckande lite i träden.

• frasselinho

Medlem
    14 september, 2007 vid 08:07

Sitter på kontoret och kollar ut över baggen, börjar dra rejält på vattnet, så björkvik är nog riktigt bra redan nu bedömt efter tidigare erfarenhet..

• anilson

Medlem
    14 september, 2007 vid 09:33

Det blåser bra ute på Ingarö, nu sitter jag iof högt upp men här drar det friskt, får se om jag hinner ut en sväng till björkvik under em

• micke69

Medlem
    14 september, 2007 vid 09:53

Jag kommer förhoppningsvis att vara på väg till Björkvik vid ca 14. Hoppas nån är där då.

• chl

Medlem
    14 september, 2007 vid 10:23

Jag kör nog en efter jobbet surf i Dalarö..

//Claes

• fastforward

Medlem
    14 september, 2007 vid 10:43

Bilen packad och klar… Gps:en laddad med lämpliga spot… Nu behöver jag bara se upptagen ut ett par timmar till innan jag kan smita iväg…

• Oregistrerad

Gäst
    14 september, 2007 vid 12:21

Drar till Dalarö vid 16-snåret.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm Fre Eftermiddag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.