Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sthlm idag?
-
Sthlm idag?
Publicerad av ath på 18 augusti, 2007 vid 07:06Någon på väg någonstans?
ath svarade 17 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Sticker till farstanäs nu. Det ligger väst så det borde bli perfekt. 12 i byarna på landsort.
-
@CarolineC 406582 wrote:
Chansar på Fituna..
Sorry – knappast någon idé att pröva Fituna: jag är näst intill hundra på att det inte funkar nu, vinden ligger ju på väst 260 grader.
Jag drar till Farstanäs.
-
Någon som kör Ekerö idag? Jag är begränsad till det av barntekniska skäl. Jag kollar nog närlunda och jag är inte så kräsen.
-
Utö 11 m/s 230 grader kl 11… Landsort mer väst. Tror jag testar Askfatet, Dalarö.
-
Drar till Björkvik, runt udden. Vad heter spotet? Mörtviken? /D
-
Jag åker till Askfatshamnen, Dalarö.
För mycket väst för Fituna, 260 grader på Landsort.
Per -
Farstanäs funkade riktigt bra (6.7) kl 11-15. Även om det gick att köra efter det var det för mycket luckor i vinden för att kallas godkänt.
Var det nån som testade Dalarö? -
Farstanäs funkade bra idag, lite från och till som vanligt. Men när det tutade i så var det helt ok.
Fotade lite på distans, men var ute själv när det brallade som mest… -
@Electric 406760 wrote:
Farstanäs funkade riktigt bra (6.7) kl 11-15. Även om det gick att köra efter det var det för mycket luckor i vinden för att kallas godkänt.
Var det nån som testade Dalarö?Visst, kanske ett tjugotal surfare och nog ännu fler kitare. När jag klev i kl 12 var det marginellt men sen ökade det rejält och det blev tre timmar sjukt överriggad m 7.3!
Logga in för att svara.