Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm imorrn!?

• Sthlm imorrn!?

Publicerad av tabi på 16 april, 2003 vid 16:02

verkar blir sjyst i sthlm imorrn!

Enligt Smhi:

Sandhamn-Landsort:

Torsdag förmiddag: Nord, 8-11 m/s.
    Sannolikhet 10 m/s*: 50%
    Torsdag eftermiddag: Nord, 8-11 m/s.
    Sannolikhet 10 m/s*: 50%

Var tänker ni köra imorrn då?
    tror jag ska ut vid sticklinge på lidingö.. andra sidan stora värtan om man e vid näsby park…! kan nog funka hoppas jag!

gegga svarade 21 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • fjant

Medlem
    16 april, 2003 vid 20:06

Jag och brorsan kommer nog att dra till näsby park. Prognosen ser lovande ut, varmt blir det också!!!

• calle_b

Medlem
    16 april, 2003 vid 20:56

VARFÖR; VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR I HELA H-VETET SKA DET ALLTID, ALLTID,ALLTID, ALLTID, ALLTID, ALLTID, ALLTID, ALLTID, ALLTID BLÅSA NÄR MAN M-Å-S-T-E J-O-B-B-A?????!!!!!!!!!!?????!!!!!!!!!????????!?!?!?!?!??!?!?!?!?

DET ÄR INTE RÄTTVIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

buhu, snyfft, gnäll och självmordstankar……..

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Surfa gör man ändå dör man, så de så.

Nu flippar jag ur. Sådär.

crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif

• calle_b

Medlem
    16 april, 2003 vid 20:58

Na förresten, det beror på hur många meter isekunden vi pratar om. Det finns en viss gräns där maginfluensan kommer in…….(hihi, hihi)

Ha de gott cool.gif

• diil

Medlem
    16 april, 2003 vid 21:29

Görveln. Tycker om det stället. Jag och kompis kompis ska träffas där kl 11. Ju fler desto roligare, kom dit!! /Daniel

• tabi

Medlem
    16 april, 2003 vid 22:26

görveln?? var ligger det då?

• diil

Medlem
    16 april, 2003 vid 23:23

Görvälnsbadet, vid Jakobsberg. En av surfklubbarna håller till där (kommer inte ihåg vilken), där finns stooora riggningsytor och är sketafint. Kolla på http://stockholmvindsurf.bragit.com/ , dom har fina kartor över Stockholm med omnejd. Görväln finns med på centrala 08-kartan. Syns där hoppas jag, för imorrn bär’et av!!! /Daniel

• fjant

Medlem
    17 april, 2003 vid 06:46

Observera att det inte är helt isfritt i gjörveln ännu. Isen ligger vid kungsängen och set ska blåsa nordligt, så se upp så ni inte krashar med isflak…

• maca

Medlem
    17 april, 2003 vid 07:39

Såg från min balkong imorse att isen släppt uppe vid kallhälls marina och stora flak var på väg ner mot Görveln. De var i höjd med Bolinder Strand. Kanske hinner de driva förbi vid 11-tiden, men som föregående talare var inne på så får ni nog se upp för dessa.
    Jag är själv jäkligt sugen på att ta en sväng i eftermiddag. Kanske fungerar Kallhällsbadet bättre, isflaken borde hunnit förbi där vid 14-tiden. Lite mindre väg för vinden att bygga upp på bara.

Hoppas det funkar för er vid görveln.
    Kikar kanske förbi

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2003 vid 08:01

KSSS, Sjövillan vid Baggen ärväl optimalt vid nord till nordost?

• tabi

Medlem
    17 april, 2003 vid 08:32

faan att man itne har egen bil!! morsan ska bort hela dan så hon kan inte skjutsa mig! frown.gif
    faaaaaan då.. nu vette fan hur jag ska kunna surfa idag!! ingen som har en extra plats i en bil nånstans?

• swe223

Medlem
    17 april, 2003 vid 18:06

Görveln, Bolinder Strand visade sej från sin bästa sida idag. 13-14m/s i byarna är nog ingen överdrift. Ser lovande ut inför fredagen oxså:-)
    //SWE223

• maca

Medlem
    18 april, 2003 vid 13:17

Instämmer med föregående talare. Kallhällsbadet, vid Bolinder strand visade upp sin fina sida igår. Lite byigt (tokdrag i byarna) och en hel del vassruggar som var på drift (bytte till sjögräsfena faktiskt).

Tre stycken var vi som trotsade den “iskalla” görveln 🙂 Faktiskt varmare i vattnet än jag hade vågat räkna med, med tanke på att sista islossningen skedde under natten.

Allt som allt var det en mycket lyckad premiär måste jag säga.

/André

• gegga

Medlem
    18 april, 2003 vid 15:18

Skjutsa morsan dit hon ska sedan kan du låna bilen
    hela dan och hämta henne på kvällen.
    Botar själv min abstinens med att knalla ner med
    grejorna till årsta för att blöta upp mej i en av
    stockholms sämsta surfställen.(bor vid Zinken)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm imorrn!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.