Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm lördag ?

• Sthlm lördag ?

Publicerad av bjornen på 24 januari, 2008 vid 14:22

Lördagen verkar kunna bjuda på kraftiga västliga vindar och sol. Någon som är sugen ? Funderar på sätrabadet, så där skönt byigt…men safe. Var drar ni andra ?

//Björn

cedvar svarade 17 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • svenne

Medlem
    24 januari, 2008 vid 14:37

Närlunda!

• getwet

Medlem
    24 januari, 2008 vid 17:05

@Bjornen 440626 wrote:

Lördagen verkar kunna bjuda på kraftiga västliga vindar och sol. Någon som är sugen ? Funderar på sätrabadet, så där skönt byigt…men safe. Var drar ni andra ?

//Björn

Nänänä, du har en tid att passa i skogen på lördag min vän……

• bjornen

Medlem
    24 januari, 2008 vid 18:05

@getwet 440669 wrote:

Nänänä, du har en tid att passa i skogen på lördag min vän……

Det är bara lite uppvärmning och en anledning till att få dricka sportdrycken jag skaffat….. a030.gif

//Björn 😀

• perrapops

Medlem
    24 januari, 2008 vid 18:39

På lördag ska jag tamejfan ut och segla!! skippade Dalarö idag Björn. hade möte på jobbet från 0700-1000 så det sprack ju tyvärr!
    Än så länge har jag bara planat en snabb vända med min nya bräda i taskig vind.
    Underbar var den, vilken skillnad!

Vart är bra att åka på västlig riktning?

• nachoman

Medlem
    25 januari, 2008 vid 08:33
    Perrapops;440692 wrote:
    På lördag ska jag tamejfan ut och segla!! skippade Dalarö idag Björn. hade möte på jobbet från 0700-1000 så det sprack ju tyvärr!
    Än så länge har jag bara planat en snabb vända med min nya bräda i taskig vind.
    Underbar var den, vilken skillnad!

Vart är bra att åka på västlig riktning?

Brevik funkar bra på västligt!
    Kanske joinar på lördag om det ser ut att bli vind, vore kul om det blev några stycken där!

/Lage

• stoorfaen

Medlem
    25 januari, 2008 vid 14:07

hmm…verkar som söndag kommer bjuda upp till dans också! NV…jag funtade på Erken, om inte isen ligger. Någon som vet? Annars, vart åker vi?

• svenne

Medlem
    25 januari, 2008 vid 14:12

Närlunda got damn it!

• bjornen

Medlem
    25 januari, 2008 vid 14:35

@Svenne 440831 wrote:

Närlunda got damn it!

Jag skulle gärna prova Närlunda men prognosen verkar vara nedskriven på windguru :confused2: Blåser det bra på morgonen så åker jag nog dit.

//Björn

• stoorfaen

Medlem
    25 januari, 2008 vid 15:22

Men asså…hehe, ok Närlunda kanske är soft (har inte terrat förr) och jag är game MEN…Söndag då gubbar! Känns som Söndag är då jupiter ligger i linje med mars och vindarna börjar rulla…jag är ingen meterolog, men astrolog (god enough?)

• cedvar

Medlem
    25 januari, 2008 vid 20:16

Närlunda/Älvnäs tidigt imorgon!
    /// Christer

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm lördag ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.