Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm lördag S-SO bästa spoten ?

• bjornen

Medlem
    1 mars, 2008 vid 08:43

@Techno283 448373 wrote:

Vi kommer nog 2 pers vid 11 tiden till ravinvägen.

Åker ni dit ?

//Björn

• wilund

Medlem
    1 mars, 2008 vid 08:59

ravin vägen för mig och gustav kommer vid 11tiden

• bjornen

Medlem
    1 mars, 2008 vid 09:01

@wilund 448509 wrote:

ravin vägen för mig och gustav kommer vid 11tiden

Kanon, jag åker dit och är där vid 11 🙂

//Björn

• dude

Medlem
    2 mars, 2008 vid 00:26

Hur vart det i regnet idag då grabbar 😀 Måste blåst en del ändå, som de även gjorde inne vid Slussen… :smirk:

• bjornen

Medlem
    2 mars, 2008 vid 08:33

@dude 448693 wrote:

Hur vart det i regnet idag då grabbar 😀 Måste blåst en del ändå, som de även gjorde inne vid Slussen… :smirk:

Det var svinkallt när man skulle rigga men kändes bättre när man kom ut. Jag hade problem med att mina stortår inte ville vara med (kritvita) Wilund mätte med vindmätare och det låg på 10ms 12 i byarna. Vi körde en dryg timme tror jag. Jag har bara seglat Erstaviken 2 gånger och tycker att det har varit riktigt bra ställe (1 VNV och 1 SO) och som speedare så finns det möjlighet till fina farter.

//Björn

• gustav-s

Medlem
    2 mars, 2008 vid 11:18

Det var faktiskt riktigt bra. Vinden var rätt jämn och fin för att vara på Erstaviken och man var stundtals överriggad med 5,3. Stora ramper byggdes upp på mitten. En riktigt bra men ganska kort dag på Erstan.

• dude

Medlem
    2 mars, 2008 vid 20:25

Ja, med tanke på den byiga vinden, för min del skulle jag behöva bli rejsare för att börja köra inomskärs mer igen – skaffa ett typ 6.0 och typ 8.0 och sen se till att ha lite bojjar att köra på! :cool2:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm lördag S-SO bästa spoten ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.