Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sthlm måndag ?
-
Sthlm måndag ?
Publicerad av bjornen på 12 maj, 2007 vid 13:23Verkar kunna bli syd 8-10 och eventuellt lite regn. Jag seglar gärna trots dåligt väder. Jag jobbar så det får bli efter jobbet, kanske kommer ifrån tidigare. Någon annan ?
mexi_ svarade 17 år, 6 månader sedan 18 Medlemmar · 46 Svar -
46 Svar
-
Jupp…..vi får se var det blir. Fituna, Torö eller kanske rent av ett test i Nynäshamn (Strandvägen) kan bli riktigt bra tror jag på sydligt. Bra parkering och riggmöjligheter precis vid vattnet.
-
jupp.. här också, måste testa lite grejer så lite regn hindrar nog inte bara det blåser.
värre me tiden när ungar ska hämtas på dagis o lite arbete måste nog utföras också. strandvägen ser intresant ut men hinner nog inte så långt på måndag. -
Har ni inga jobb eller bor ni nära spotsen? Vind ser det ut att bli, lika mycket jobb väntar tyvärr – vart tar man då vägen efter jobbet på en SO-S prognos som denna om man bor norr om stan? Brevik i Åkersberga kanske?
/André -
Jag planerar att dra ut till Fituna vid 13-14 tiden någon gång. Om det inte öser ner förståss…
/Jocke
-
Ser ju kanske ut att bli surfbart vid Fituna, enligt theyr.tv kommer vinden vid 11-tiden. Fan trot. Är helt ledig i morgon och det lutar nog åt Fituna om prognosen håller. Lite regn kan man väl stå ut med, tyvärr är det väl ofta så att regnet minskar vinden. Klas
-
Mer vind längre norrut, men också mer regn. Klurigt, det här.
Däremot ser ju tisdagen ut att bjuda på årets Torö-premiär…. och så sitter jag på ett flyg. Häpp.
-
Brevik borde vara valet, speciellt om man befinner sig väst/norr om la stada och måste jobba till fem. Alternativ: 1) Lövsta 2) Näsby park. Någon med mer input?
-
Enligt theyr.tv kommer vinden nu vid 12.00 vid Fituna och lägger av vid 15.00, under detta tidsintervall kommer också det intensivaste regnet, vad jag förstår rejält ösregn. Verkar på något sätt inte så jättelockande ändå, särskilt som det kan bli lite dragning på SO fn kl 9.30 blåser det SO 7 vid Landsort. Klas
-
När det är syd och regnväder tycker jag nästan alltid att det regnar mycket vid just Fituna. Själv tänker jag testa Strandvägen i Nynäs. Det ser ut att kunna regna mindre där.
Någon mer?
-
Oregistrerad
Gäst14 maj, 2007 vid 11:48@dr Masse 383064 wrote:
När det är syd och regnväder tycker jag nästan alltid att det regnar mycket vid just Fituna. Själv tänker jag testa Strandvägen i Nynäs. Det ser ut att kunna regna mindre där.
Någon mer?
Var ligger detta?
-
Oregistrerad
Gäst14 maj, 2007 vid 12:50Vart på Dalarö. Vad kallas spoten där ni går i?
Logga in för att svara.