-
Sthlm måndag ?
Någon som ska segla i morgon och i så fall var ? Prognosen ser ju lovande ut i alla fall på SMHI ”3. Sandhamn-Landsort Måndag eftermiddag Sydväst, 8-12 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 80%”
//Björn
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sthlm måndag ?
Någon som ska segla i morgon och i så fall var ? Prognosen ser ju lovande ut i alla fall på SMHI ”3. Sandhamn-Landsort Måndag eftermiddag Sydväst, 8-12 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 80%”
//Björn
@Bjornen 495561 wrote:
//Björn
Spara flexen/kompen o milen till onsd-torsd istället -då ser det bra mkt bättre ut!
Kommer definitivt att blåsa eftersom jag är uppbokad på jobb i Malmö.
Varför ska det alltid blåsa som bäst i veckorna?!?
Ämnet uppe även i annan tråd.
@MacA 495579 wrote:
Spara flexen/kompen o milen till onsd-torsd istället -då ser det bra mkt bättre ut!
Kommer definitivt att blåsa eftersom jag är uppbokad på jobb i Malmö.Varför ska det alltid blåsa som bäst i veckorna?!?
Ämnet uppe även i annan tråd.
Tyvärr åker jag på nöjestripp med jobbet till Kroatien på onsdag. Vad är det för sjuk hjärna man har som föredrar segling på hemmaplan i stälet :crazy:
//Björn
Jag testar nog Björkvik efter jobbet på måndag (och spar kompen till senare i veckan…).
Avvaktar under dagen i morgon, men verkar det blåsa kan jag vara där strax efter 17.
Om prognosen är kvar imorgon, så provar jag Torö, KV. Det verkar bli för mycket väst för Fituna.
/Håkan
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sthlm måndag ?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.