Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm newbies

• Sthlm newbies

Publicerad av mrstral på 5 augusti, 2004 vid 08:46

Så har man då gått och blivit vindsurfare ”på riktigt”, dvs ny bräda och rigg istället för den gamla 80-talsbrädan man hankade sig fram på för nåt år sedan, och ambitioner att bli riktigt bra så fort som möjligt…
    Och sen då? Har precis fått hem bilen för att slippa ta den nya riggen på bussen till vattnet. Vart ska jag åka, och med vem?
    Finns det fler som jag i Stockholm som kanske inte heller är jättebra än (men som tänker bli det!), och som vill samåka och samträna nån gång? Ju fler desto roligare, som man brukar säga smile.gif

mrstral svarade 20 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • wiberg

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 09:04

Yo
    nybörjare anmäler sig, vet precis hur det känns! sitter i samma situation. Jag hänger gärna på någon dag, asbra om du har bil också =)… jag är på, bara typ säga till när du drar ut!

• gurra1978

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 09:42

Allt du behöver veta finns här. Hemsidan är förövrigt uppdaterad (kolla nyheter) och det kommer komma ett coolt byggprojekt inom kort. Ska bara bli klar snart.

• mrstral

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 16:01

Perfekt, den sidan blir välbesökt framöver!

• mrstral

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 16:03

Svar till:

Yo
    nybörjare anmäler sig, vet precis hur det känns! sitter i samma situation. Jag hänger gärna på någon dag, asbra om du har bil också =)… jag är på, bara typ säga till när du drar ut!

[/ QUOTE ]

Fan va bra, det lär jag göra! Införskaffade mig ett finfint takräcke för ändamålet innan jag tog hem bilen. För även om jag får plats med alla mina grejer (inklusive brädan) inne i bilen, så kan det bli marigt om man vill sitta fler än 1, som dessutom har en egen bräda med sig 😛

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sthlm newbies

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.