Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sthlm norr imorn söndag

• sthlm norr imorn söndag

Publicerad av alarenset på 22 november, 2008 vid 20:04

Är det någon i täby eller åkersberga som kör imorn efter lunch?
    det blir snö å fin kall nord

stefanlindmark svarade 16 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • argulander

Medlem
    22 november, 2008 vid 20:35

Ser lite kallt ut och dessutom inte tillräckligt med vind för Görväln. Får se hur det ser ut i morgon.

Klas

• wilund

Medlem
    22 november, 2008 vid 21:40

vi är några som förhoppningsvis kör vid seglarvägen i saltis i morgon från ca kl 12 ,

mvh Oscar 0708 500 504

• stefanlindmark

Medlem
    22 november, 2008 vid 21:55
    ålarenset;517538 wrote:
    Är det någon i täby eller åkersberga som kör imorn efter lunch?
    det blir snö å fin kall nord

Åker ut en sväng vid Åkersberga, Rödbosund här strax efter 14.

Nordlig vind + precis bytt ner mig 37 liter i brädvolym = lutar åt trygghetsbaserad tvådimensionell historia i viken mellan uddarna.

• benke-2

Medlem
    23 november, 2008 vid 07:37
    stefanlindmark;517549 wrote:
    Åker ut en sväng vid Åkersberga, Rödbosund här strax efter 14.

Nordlig vind + precis bytt ner mig 37 liter i brädvolym = lutar åt trygghetsbaserad tvådimensionell historia i viken mellan uddarna.

Blir så där (Pecka)Lindmark.
    Om du kommer kvarövertvå och har riggat klart till 14,45 har du bara 13 minuter med OK ljus kvar.
    Man kan köra 30 minuter efter solnedgång om det är klart, men är det molnigt förlorar man konturerna redan vid solnedgångstiden.

• stefanlindmark

Medlem
    23 november, 2008 vid 08:19
    benke.;517584 wrote:
    Om du kommer kvarövertvå och har riggat klart till 14,45 har du bara 13 minuter med OK ljus kvar.

Wow vad bra! Om jag skyndar mig 13 minuter extra fördubblar jag min åktid :laugh:

Nej, men i själva verket har jag två nästanklara riggar upphängda i ett garage. Lyft ut, dra nedhal och åk. Så det blir garanterat mer än 13 minuter. Jag lär krokna själv innan ljuset dör.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sthlm norr imorn söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.