Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sthlm söndag?

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juni, 2005 vid 13:15

Egalt. Lika tråkiga/dåliga skitställen båda två. Framförallt det mytomspunna Torö. Hur många gånger levererar Torö på en säsong? Alla bara jublar som galna över sina sönderslagna brädor och söndertrasade fenor. Bara att gratulera oss knasbollar som håller på med Windsurfing i Stockholm (inkl. undertecknad).
    /Ben D

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juni, 2005 vid 15:02

Björkvik kommer att bli grymt bra…..

//steffa//

• svenne

Medlem
    3 juni, 2005 vid 15:30

Var åker en nybörjare på söndag?
    Björkvik verkar inte så nybörjigt…

–S

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juni, 2005 vid 15:50

imorgon lördag då borde inte torö funka och sen slagga och köra även på söndag torö, vd sägs om det

• slim_jim

Medlem
    3 juni, 2005 vid 15:54
  • jonasp

Medlem
    3 juni, 2005 vid 15:55

varför e inte björkvik bra för nybörjare? det blir inga direkta vågor men ganska så choppigt. för mig blir det nog björkvik,fituna eller torö om prognosen håller. vilket den säkert inte gör.

• simme

Medlem
    3 juni, 2005 vid 17:09

Schweizerbadet har jag också hört mycket gott om just för att det är långgrunt.
    Men funkar det bara på rak sydväst?
    Och går det att läsa nån fin vägbeskrivning dit? Eniros är lite svår smirk.gif

(annars känns björkvik lördag och fituna söndag rätt bra)

• slim_jim

Medlem
    3 juni, 2005 vid 17:23

Jag brukar köra vid Askfatshamnensidan vilket jag tycker är lite bättre. Där funkar S-SV, borta vid badet kan det vara lite mycket kitare och sen så kan det vara en bra bit att gå för att komma ut på djupt vatten.
    Om man inte vill starta från hamnen kan man gå över bron och kliva i från stranden. Kolla Gurras sida för vägbeskrivning:

http://www.junkshop.nu/gurra1978/

• simme

Medlem
    3 juni, 2005 vid 18:51

Tack för fin info. Då prövar jag nog där på söndag. Gurras vägbeskrivningar har tagit mig raka vägen till fin surf förut, dom är superba laugh.gif (missade askfatshamnen bara…)

• svenne

Medlem
    3 juni, 2005 vid 20:09

“varför e inte björkvik bra för nybörjare?”

Vet inte, det bara kändes så. Är det lätt att gå tillbaka ifall jag driver för långt bort?.. blush.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juni, 2005 vid 20:52

Helt plötsligt har windguru och theyr sänkt sinna prognoser rejält, just nu verkar det bara bli regn av allt, torö verkar väldigt långt nu i alla fall….

• wiberg

Medlem
    3 juni, 2005 vid 21:15

När sticker ni på söndag? Är det någon som ska till Dalarö och har lust att hämta upp en takräckslös surfare i haninge? laugh.gif

• fjant

Medlem
    3 juni, 2005 vid 21:42

Trist om du inte fått till det på Torö…
    Själv tycer jag att en riktigt fin Torö-dag kan vara värt en slakted fena…

/Fjant

• calle_b

Medlem
    3 juni, 2005 vid 23:20

Håller med!

Syns på Söndag. Kommer vara där från 10.00 förhoppningsvis…
    Det ska tydligen pika på 2.0 meter, kanske 2.5, men det är kanske bara fylle-önskningar. cool.gif

Hoppas, hoppas, hoppas det blir krut i prylarna….

Ses!

Calle

• goose

Medlem
    4 juni, 2005 vid 07:13

Är det flera som kör Torö på Söndag? Aldrig kört Torö förut, enbart Varberg. Tänkte pröva kärringviken, funkar det vid syd/sydväst? Hoppas bara att det blåser 10+ grin.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sthlm söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.